جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام افشار

حوزه/ دبیر کارگروه یاوران معنوی اربعین حسینی استان قزوین از اعزام ۲۰۰ طلبه و روحانی به مراسم اربعین حسینی جهت فعالیتهای تبلیغی و قرآنی خبرداد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام عباس افشار، در جلسه کمیته فرهنگی ستاد اربعین حسینی استان قزوین، گفت: با توزیع  15 هزار بسته فرهنگی در میان زائران اربعین حسینی زمینه اطلاع رسانی و تبیین برنامه های عاشورایی در استان قزوین به خوبی فراهم خواهد شد.

حجت الاسلام افشار خاطرنشان کرد: زیارت امام حسین(ع) یکی از راه‌های شکرگزاری از خداوند به دلیل نعمت ولایت و محبت اهل بیت(ع) است و افراد باید این شکر گزاری را به بهترین شیوه و با رعایت تمامی آداب آن انجام دهند.

دبیر کارگروه یاوران معنوی اربعین حسینی استان قزوین، بیان کرد: افراد زیادی تمام پول و زندگی خود را در راه کربلا هزینه می‌کنند و باید بدانند که با این کار در روز قیامت با اهل بیت(ع) محشور شده، البته باید تمام هزینه‌هایی که در دستگاه امام حسین(ع) انجام می‌دهند با خلوص نیت باشد.

مدیر روابط عمومی و رسانه ای حوزه علمیه قزوین بیان کرد: مردم در این مسیر می‌توانند مودت و دوستی خود را با اهل بیت(ع) تقویت کرده و از آن‌ها کمک گرفته تا در مسیر زندگی دچار لغزش نشوند.

حجت الاسلام افشار به فعالیتها و برنامه های هماهنگ شده به مراسم اربعین حسینی تصریح کرد:امسال طبق برنامه ریزی های صورت گرفته با مدیر حوزه علمیه قزوین 200 طلبه وروحانی به مراسم اربعین حسینی اعزام شده ومشغول فعالیتهای تبلیغی وقرآنی در مسیر نجف به کربلا ودر شهر کربلای معلی انجام خواهند داد.

دبیر کارگروه یاوران معنوی اربعین حسینی استان قزوین خاطرنشان کرد:امسال هم در طول شبانه روز پخش زنده و مستقیم از فعالیت های موکب حوزه علمیه قزوین و فعالیت های تبلیغی روحانیون از صدای مرکز قزوین پخش خواهد شد.

حجت الاسلام افشار همچنین از برپایی دو موکب حوزه علمیه قزوین در مسر نجف به کربلا و کربلای معلی، بیان کرد: امسال هم دو موکب با کیفیت وبرنامه ریزی خوبی در شهر کربلای معلی برای زائرین پیاده اربعین حسینی خواهیم داشت..

وی در پایان از صدا وسیمای مرکز قزوین به خاطر همراهی خوب با حوزه علمیه قزوین قدردانی نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha