شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نشست مسئولان آموزش

حوزه/ هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید حوزه علمیه خراسان شمالی، نشست مسئولان آموزش مدارس علمیه استان با حضور مسئولان آموزش حوزه علمیه خراسان بزرگ در بجنورد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، پیش از ظهر امروز و هم‌زمان با شروع سال تحصیلی جدید حوزه علمیه خراسان شمالی، نشست مسئولان آموزش مدارس علمیه استان در محل مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان شمالی برگزار شد.

در ابتدای این نشست حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی، مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی، با تسلیت به مناسبت ایام عزای اباعبدالله الحسین(ع)، به تبیین مباحث آموزشی و نکات لازم در این زمینه پرداخت.

در ادامه حجت‌الاسلام عبدالحسین قنبریان، مدیر آموزش و برنامه‌ریزی حوزه علمیه خراسان با ذکر روایاتی از پیامبر اکرم(ص) در خصوص فضیلت و ویژگی‌های امام حسین(ع) و محبان و شیعیان آن امام، اظهار کرد: محبان امام حسین(ع) همان‌گونه که به این امام همام عشق می‌ورزند باید راه و سبک زندگی این امام بزرگوار را هم ادامه دهند.

حجت‌الاسلام فرهاد حسین زاده، مسئول اداره آموزش حوزه علمیه استان هم در حاشیه این نشست، گفت: با توجه به شروع سال تحصیلی و اهمیت مسائل آموزشی در حوزه علمیه، نشست مزبور به‌منظور تدوین و توضیح لازم در مورد آئین‌نامه‌های آموزشی با دعوت از همکاران مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان بزرگ برگزار شد.

وی افزود: در این نشست حجت‌الاسلام قنبریان، مدیر آموزش و برنامه‌ریزی حوزه علمیه خراسان، حجت‌الاسلام میرزایی مسئول امور اساتید، حجت‌الاسلام عابدی مسئول اداره آموزش سطح یک و حجت‌الاسلام رضایی مسئول ارزشیابی سطح یک حاضر بوده و به سؤالات و موارد مورد نظر مسئولان آموزش مدارس علمیه خراسان شمالی پاسخ دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha