پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از برگزاری دوره تربیت کارشناس معارف اسلامی صدا وسیما ویژه بانوان طلبه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در این مؤسسه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت‌الاسلام‌ حسین تهرانی عنوان کرد: دوره کارشناس معارف اسلامی صدا و سیما ویژه طلاب جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران توسط مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا وسیما در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغی اظهار داشت: هدف از برگزاری این دوره، آماده‌سازی اساتید و طلاب نخبه جهت حضور در برنامه‌های معارفی صدا و سیما است.

حجت‌الاسلام‌ تهرانی، شرایط شرکت در این دوره را داشتن حداقل مدرک سطح سه حوزه، متأهل بودن، سابقه تدریس، پژوهش و یا تبلیغ در موضوع خاص، توانایی و قدرت بیان، نقد و تحلیل مسائل، سکونت در قم و رضایت از سرپرست قانونی مبنی بر حضور در برنامه‌های صدا و سیما برشمرد.

وی، مهلت ثبت نام در این دوره را تا ۱۵ مهرماه اعلام کرد و افزود: اساتید و طلاب نخبه علاقه‌مند به تبلیغ در رسانه‌های ملی و بین‌المللی با توجه به شرایط فوق می‌توانند از طریق سامانه مبلغان به نشانی http://tabligh.jz.ac.ir ثبت نام کرده و پس از انجام مصاحبه و مراحل گزینش در این دوره شرکت کنند.

معاون فرهنگی تبلیغی یادآور شد: کارشناسان در رشته‌های مشاوره و روانشناسی اسلامی، تفسیر قرآن، مباحث اخلاقی و تربیتی، مهدویت، نهج‌البلاغه و غیره پس از موفقیت در دوره، به صدا و سیما معرفی خواهند شد.

حجت‌الاسلام‌ تهرانی بیان داشت: طلابی که به زبان‌های ترکی، عربی، انگلیسی و غیره مسلط باشند، از امتیاز ویژه‌ای برخوردار خواهند بود.

وی با بیان اینکه این دوره از آبان ماه آغاز می‌شود، تصریح کرد: از تمامی شرکت‌کنندگان، در فواصل دوره، برنامه های آزمایشی ضبط خواهد شد تا میزان رشد و آمادگی ایشان برای حضور در برنامه‌های رادیو و تلویزیون مشخص شود.

معاون فرهنگی تبلیغی در پایان گفت: این دوره با حضور اساتید و کارشناسان نام آشنای صدا و سیمای مرکز تهران و به صورت حضوری در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود. 

 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha