پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام عبادی

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین عبادی با تاکید بر لزوم معرفی دستاوردهای انقلاب، گفت: باید اطلاع رسانی ها بیشتر شود و کارهای انجام گرفته به صورت منظم در رسانه ملی و سایر رسانه ها پخش شود. مردم از این کارها به نشاط می آیند و روح تازه ای به آنان می دهد .

به گزارش خبرگزاری حوزه از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، امروز در دیدار با سردار حزنی فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: اینکه سپاه درخصوص امنیت فعالیت می کند اقدام بسیار مهم و ارزشمندی است اما کار کردن در زمینه محرومین هم، کار درخصوص امنیت محسوب می شود.

وی افزود: اگر مسئولین ما موفق بشوند در راستای اجرای آرمان های اسلام و دین، به تمام افراد جامعه خدمت کنند، خود مردم امنیت را حفظ می کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه باتوجه به آرمان های ما، برخی مواردی که مشاهده می کنیم ناگوار است، متذکر شد: درطول تاریخ جز برخی موارد استثنایی، شیعه در انزوا بوده است و تجربه حکومتی را نداشته است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی افزود: در این نظام که به نام اسلام برآمده، با آزمون و خطا همراه است، چون تجربه حکومت داری نداشته ایم اما آنچه که به عنوان دستاورد مهم است این است که به نقاط ضعف توجه و رفع کنیم و نقاط قوت را توسعه بخشیم.

وی یادآور شد: یک تجربه در حد یک آزمایش داشتیم که به عنوان نهضت خدمت رسانی، براساس یک پیشنهاد بود و مراد این بود کلیه نهادها و سازمان های خدمات رسان، همه یک تشکلی پیدا کنند و در این تشکل آگاهی ها، امدادرسانی ها و مراجعه کننده های مشترک داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: در 2 سال قبل چنین طرحی پیشنهاد و از آن استقبال شد که به نظر می رسید موفق باشد، اما علل شناخته شده ای بود که موانعی ایجاد کرد و طرح متوقف شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی ضمن بیان اینکه مردم از خدمات صورت گرفته باید آگاهی یابند، گفت: باید اطلاع رسانی ها بیشتر شود و کارهای انجام گرفته به صورت منظم در رسانه ملی و سایر رسانه ها پخش شود. مردم از این کارها به نشاط می آیند و روح تازه ای به آنان می دهد .

وی خاطرنشان کرد: دشمن و دشمن نماها ممکن است جریاناتی پیش بیاورند که برای مردم ناپسند است اما چون ما در آزمون و خطا هستیم برای ما کاملا قابل پیش بینی است منتها در راستای رسیدن به هدف لحظه ای توقف نخواهیم کرد.

بروکراسی اداری مردم را دچار مشکل کرده است

در ادامه سردار علی قاسمی، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه هماهنگی مدنظر ایجاد شده است، گفت: ما در راستای طرح های مصوب شده مبلغ یک میلیارد و 800 میلیون را که ادارات تقبل کرده اند وصول خواهیم کرد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی اضافه کرد: در گذشته که کارها به صورت جهادی انجام می شد جهادگران خودشان می رفتند و در مناطق محروم کارها را انجام می دادند، اما الان پروژه ها به شرکت ها واگذار شده و آنها هم تا زمانی که پول واریز نشود کاری انجام نمی  دهند.

قاسمی خاطرنشان کرد: در این بروکراسی اداری مردم گیر کرده اند و باید اصلاح شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha