پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
بازدید مدیر حوزه  قزوین از زیرساخت های حوزوی  شهرستان الوند

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قزوین در سفر به شهرستان الوند از حوزه علمیه درحال ساخت این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی،  صبح امروز با حضور در شهرستان الوند، از ساختمان در حال ساخت حوزه علمیه این شهرستان بازدید کرد و در جریان پیشرفت این پروژه قرار گرفت.

مدیر حوزه علمیه قزوین همچنین در جلسه با حجت الاسلام مهدوی امام جمعه جدید الوند، ضمن تبریک انتصاب وی به این مسئولیت خطیر، یاد وخاطره  امام جمعه فقید مرحوم حجت الاسلام طهماسبی را گرامی داشت و گفت: مرحوم حجت الاسلام طهماسبی در زمان تصدی خود در منصب امامت جمعه فعالیت های ارزشمند و ماندگاری در عرصه خدمت به مردم و حوزه علمیه قزوین داشت و توانست شاگردان خوبی را تربیت کند

وی بیان کرد: امام جمعه فقید این شهر در تلاش بود که مصلی و حوزه علمیه برادران را راه اندازی کند که امیدواریم تلاش ها در این راستا با قوت بیشتری ادامه یابد تا جوانان علاقه مند به علوم دینی بتوانند در این عرصه نیز تحصیل نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی تصریح کرد: خوشبختانه زیرساخت ها تا حدودی انجام شده که امیدواریم این روند در جهت ساخت سریع حوزه علمیه برادران تسریع و عملیاتی شود.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: حوزه علمیه می تواند عصای دست امام جمعه در هر شهر باشد.

سپس جت الاسلام مهدوی، ضمن خیرمقدم به مدیر حوزه علمیه قزوین بیان کرد: در مدت انتصاب به سمت امامت جمعه این شهر جلسات مختلفی با مسئولین شهرستان الوند برگزار شده و امیدواریم ساختمان حوزه علمیه برادران هم در این شهر به بهرهبرداری برسد.

 امام جمعه شهرستان الوند خاطرنشان کرد: مردم شهرستان الوند در عرصه های مختلف نظام جمهوری اسلامی حضوری تاثیرگذار داشته اند و باید مشکلات مردم و جوانان را برطرف کرد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha