چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
نقد کتاب زندگی نامه شهید مدافع حرم

حوزه/ کتاب "یادت باشد" مربوط به زندگی نامه شهید حمید سیاهکالی ‌مرادی از شهدای مدافع حرم به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، رسول ملاحسنی، نویسنده این کتاب طی سخنانی در این جلسه که پیش از ظهر امروز در سالن همایش این اداره کل برگزار شد، با بیان این که آشنایی اش با شهید سیاهکالی مرادی به اردوهای راهیان نور بازمی گردد، اظهار داشت: حقیقتاً این شهید والامقام از حیث اخلاق و روحیات ، انسان بسیار شریف و وارسته ای بود که رفتار و گفتار و اخلاقش به دل می نشست.

وی افزود: شهید سیاهکالی مرادی در واقع دومین شهید مدافع حرم استان قزوین است و این کتاب به روایت همسر ایشان نوشته شده که به لطف الهی هم اکنون و در مدت کوتاهی به چاپ بیستم رسیده است.

این نویسنده و پژوهشگر دفاع مقدس همچنین گفت: مقام معظم رهبری چندی پیش در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری به داستان کوتاهی از این کتاب اشاره فرموده و خواستار معرفی این کتاب شدند که همین مساله نیز در دیده شدن این اثر بسیار موثر بوده است.

وی افزود: این کتاب محصول یک پروژه بیش از دو ساله است و ضمن تقدیر از صبر زینب وار همسر شهید بنده معتقدم که عنایت خود این شهید بزرگوار در اتمام این کار بسیار تاثیرگذار بوده است.

وی با تاکید بر این که این گونه آثار در معرفی و ترویج سبک زندگی شهدا بسیار مفید و کاربردی است، خاطرنشان کرد: در این کتاب برای خود بنده 63 نکته اخلاقی از سبک زندگی شهید جالب توجه بود و معتقدم که نسل جوان با این گونه آثار می توانند ارتباط بسیار خوبی برقرار کنند.

۳۱۳/۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha