پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
موسوی

حوزه/ حجت الاسلام موسوی گفت: استکبار جهانی همواره تلاش می کند ایران را همچون عراق و سوریه به صحنه درگیری قومیت های مختلف تبدیل کند، حال آن که باید بداند این خواب آشفته قابل تعبیر نیست و ملت ایران در سایه پرچم ولایت هرگز این اجازه را به دشمن خبیث خود نخواهند داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام سید جانمراد موسوی، ظهر امروز در محفل انس با قرآن هفته دفاع مقدس اظهار کرد: شهید حجت الاسلام محمد افچنگی یکی از روحانیون خدوم عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران بود که چند سال اخیر در یکی از یگان های منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی در امر عقیدتی و تبلغ دینی، به خدمت می پرداخت.

 وی افزود: این شهید والا مقام طی سخنرانی های خود در دهه اول محرم امسال در هیئت مکتب المهدی امیدیه دائما دم از شهادت می زد و برای رسیدن به این فوز عظیم بسیار دعا می کرد.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی با اشاره به مظلومیت شهدای حادثه تروریستی اهواز، گفت: قطعا نیروهای امنیتی و اطلاعاتی کشور انتقام خون به ناحق ریخته این شهدای مظلوم را از عاملان اصلی این حادثه وحشیانه خواهند گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد: استکبار جهانی همواره تلاش می کند ایران را همچون عراق و سوریه به صحنه درگیری قومیت های مختلف تبدیل کند، حال آن که باید بداند این خواب آشفته قابل تعبیر نیست و ملت ایران در سایه پرچم ولایت هرگز این اجازه را به دشمن خبیث خود نخواهند داد.

حجت الاسلام موسوی حضور پرشور مردم در تشییع پیکر مطهر شهدای این حادثه را گواهی بر مدعای خویش دانست و گفت: وظیفه دینی همه ما ایستادگی است و تا پای جان از آرمان های انقلاب دفاع خواهیم کرد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha