سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
مراسم «کاشتن بذر صلح توسط کودکان» در تورنتوی کانادا + تصاویر

حوزه/ در مراسمی که به میزبانی «پارلمان ادیان جهانی» در تورنتوی کانادا برگزار شد، دانش آموزان و کودکان با ادیان مختلف در اقدامی نمادین بذر گل ها را در باغستانی که خودشان طراحی و ایجاد کرده بودند، کاشتند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از aboutislam، در مراسم میان ادیانی با عنوان «کودکان بذر صلح می کارند»، دانش آموزان و کودکان متعلق به ادیان مختلف در شهر تورنتوی کانادا حضور داشته و در اقدامی نمادین بذر گل های مختلف را در باغستانی که خودشان طراحی و ایجاد کرده بودند، کاشتند. هر کودک قطعه ای هنری خلق کرده و افکار کودکانه خود را راجع به دوستی، صلح و محبت و عشق بر روی آن نوشته بود.

در این مراسم که توسط «پارلمان ادیان جهانی» برگزار شد، دانش آموزان و اعضای جامعه شرکت کرده و نشست آغازین هفته «ادیان جهانی» محسوب می شد. مراسم اصلی پارلمان قرار است 1-7 نوامبر در مرکز کنوانسیون های تورنتو تشکیل شود.

برگزارکنندگان پارلمان در این مراسم اعلام کردند: دنیا هم اکنون به شدت در تفرقه بسر می برد و اکنون زمان آن است درباره چیزهایی که ما را به هم نزدیک می سازند صحبت کنیم. با هم همکاری داشته باشیم تا راه حل های دلسوزانه پیدا کنیم و با درک بهتر دیدگاه های همدیگر، تغییری واقعی ایجاد کنیم.

این گروه افزوند: با ایجاد شجاعت در جوانان مان در اجتماعات از آن ها می خواهیم به راه هایی برای ایجاد دنیایی صلح آمیز و منسجم تر بیندیشند. ما می توانیم نسل بعدی متعلق به تمامی فرهنگ ها را برای پیوستند به این  گروه و ایجاد دنیایی بهتر آماده سازیم.

 

گفتنی است «پارلمان ادیان جهانی» بزرگترین گروه میان ادیانی بوده و قرار است امسال هزاران هیات بازدید از 80 کشور مختلف جهان در این رویداد حضور داشته باشند که این گروه ها نماینده نزدیک به 200 دین، مذهب، مکتب و آیین های بومی، معنوی هستند.

این گردهمایی که در امسال در تورنتو برگزار می شود بیش از 900 برنامه و نشست مختلف خواهد داشت که شامل جشنواره خانوادگی میان ادیانی در تاریخ 2 تا6 نوامبر برای کودکان تمامی سنین خواهد بود.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha