پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام رضایی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: دریای امروز عصر ما، دریایی طوفانی است، لذا اگر مراقب نباشیم غرق خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار حوزه در بیرجند، حجت الاسلام رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، در مراسم گرامیداشت هفتمین روز شهادت امام حسین(ع) در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: امروز باید قدردان شهدایی باشیم که انقلاب و امنیت را به ما هدیه داده اند تا راحت بتوانیم در این منطقه زندگی کینم.

وی با اشاره به اینکه خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید" از خدا بترسيد و مطیع محض خدا باشید" افزود: باید به این باور برسیم که خداوند متعال تمامی امور ما را اندیشیده، و اهل بیت را کشتی نجات بشر معرفی کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: دریای امروز عصر ما، دریایی طوفانی است، لذا اگر مراقب نباشیم غرق خواهیم شد.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه راه سعادت انسان ها، سوار شدن در کشتی اهل بیت است، تصریح کرد: در میان اهل بیت امام حسین(ع) چراغ هدایت معرفی شده اند و آن قایق تندرویی که هرکسی را نجات می دهد، امام حسین(ع) است.

وی با بیان اینکه هر فردی که دچار مشکلات اخلاقی بوده در همین مجالس خود را اصلاح کرده است، گفت: اگر امروز افرادی از 130 کشور دنیا در حوزه علمیه قم تحصیل می کنند، به برکت وجود این مجالس بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی عنوان کرد: دوری از خدا و تسلیم هوای نفس شدن باعث شد تا ۳۰ هزار نفر مسلمان در مقابل ۷۲ نفر قرار گیرند، لذا باید امروز نیز حواسمان باشد که فضای مجازی عقاید ما را ندزدد و آرمان های ما را به زیر سوال نبرد.

حجت الاسلام رضایی ادامه داد: باید مراقب بود تا دست فرزندانمان را رها نکنیم، زیرا در غیر این صورت افرادی از طریق فضای مجازی و ۲۶۰ شبکه فعال ماهواره ای دستشان را خواهند گرفت و به سوی اهدافشان سوق خواهند داد.

وی در پایان با اشاره به اینکه دیروز نیز ترامپ اعلام کرد، کسانی که ارتباطشان را با ایران قطع نکنند با مشکل مواجه می شوند، گفت: دین نگه داشتن در آخرالزمان سخت است.

انتهای پیام/م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha