جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام اکبرپور

حوزه/ معاون هماهنگ کننده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خراسان جنوبی، سوء مدیریت را عامل مشکلات امروز کشور دانست و گفت: به گفته کارشناسان ۳۰ درصد مشکلات امروز مربوط به تحریم هاست و مابقی سوء مدیریت هایی است که می توان آن را با همدلی و وفاق ملی در داخل کشور حل کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام علی اکبرپور، در همایش رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس در فردوس، گفت: آنچه که باعث ضربه خوردن اسلام از ابتدا شده، خواص بی بصیرت بوده که یازده امام معصوم را همین افراد به شهادت رساندند .

وی ادامه داد: اگر جامعه ای بی تفاوت و دچار انحطاط شود، چنانچه سر امام زمان جامعه نیز بالای نیزه رود برایشان فرقی نمی کند.

معاون هماهنگ کننده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خراسان جنوبی با اشاره به رمز پیروزی دفاع مقدس تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس، نتیجه خود باوری و روحیه جهادی جوانانی است که به امام حسین(ع) اقتدا کردند و مبارزه را بر سازش ترجیح دادند.

حجت الاسلام اکبرپور خاطرنشان کرد: امروز مبارزه در کشورهای اسلامی جواب داده و آزادی کشور سوریه از دست داعش نتیجه همین روحیه مبارزه با استکباراست.

وی با اشاره به نیاز جامعه به داشتن مدیرانی جهادی تاکید کرد: در شرایط کنونی کشور باید مدیرانی را داشته باشیم که جنگ اقتصادی را باور کرده و با روحیه جهادی، به این مردم خدمت کنند.

معاون هماهنگ کننده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خراسان جنوبی، سوء مدیریت را عامل مشکلات امروز کشور دانست و عنوان کرد: به گفته کارشناسان ۳۰ درصد مشکلات امروز مربوط به تحریم هاست و مابقی سوء مدیریت هایی است که می توان آن را با همدلی و وفاق ملی در داخل کشور حل کرد.

حجت الاسلام اکبرپور با بیان اینکه ۹ سال است که امام جامعه اسلامی با نامگذاری سالها، مسائل اقتصادی را به مسئولان گوشزد می کنند، افزود: متاسفانه بسیاری از مدیران ما مانند جنگ فرهنگی هنوز جنگ اقتصادی را باور نکرده اند و دشمن روزنه نفوذ را بخوبی شناخته است.

وی ادامه داد: با تمام این مشکلات اگر ولایت مداران مقاوم ایستادگی کنند از این پیچ تاریخی نیز به سلامتی گذر خواهیم کرد ولی رنجی که نیروهای ارزشی می کشند جدایی مسئولان از مردم است و ما شاهدیم در بسیاری از صحنه های مردم از مسئولان جلوترند.

سخنان ترامپ در سازمان ملل باعث انزوای آمریکا در مجامع بین المللی شد

حجت الاسلام محمد رضا بابایی نیز در حاشیه این همایش دشمنان ما را احمق ها دانست و گفت: سخنرانی ترامپ در سازمان ملل که مورد تمسخر هم پیمانان خود قرار گرفت و در انزوا قرار گرفتن آمریکا در شورای امنیت ملی نشان از حقانیت مواضع جمهوری اسلامی دارد.

امام جمعه فردوس تصریح کرد: امیدواریم روزی برسد که اروپا عظمت ایران و اسلام را درک کند.

در این مراسم از تعدادی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha