چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آل هاشم

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با اشاره به نقش منافقین، صهیونیست ها و سعودی ها در جریان سازی برای چالش آفرینی در ایران با بهره گیری از ظرفیت های قومی و مذهبی خاطرنشان کرد: وجود ظرفیت های بالقوه قومی، مذهبی به عنوان یکی از عوامل برهم زننده امنیت اجتماعی از آغاز انقلاب مدنظر دشمن بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، در مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی اهواز در وادی رحمت تبریز، با اشاره به اینکه دفاع مقدس باعث شد ما روی پای خود بایستیم، اظهار داشت: باید برای تجلیل از ایثارگری ها و فداکاری ها و جان فشانی های شهدای گرانقدر، آزادگان قهرمان و ایثارگران و جانبازان عزیز، ایام دفاع مقدس را همه ساله گرامی بداریم.

وی دفاع مقدس را گنجینه عظیم انقلاب اسلامی دانست و افزود: در سالگرد هفته دفاع مقدس، دشمن شهروندان اهوازی را آماج گلوله های خود قرار دادند و با ارعاب درصدد بر هم زدن امنیت در این اوضاع هستند.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه دقایقی بعد از این حادثه، گروهک تجزیه طلب الاحوازیه مسئولیت این ترور را بر عهده گرفت، گفت: حتی سخنگوی این گروهک در گفتگوی مستقیم با شبکه انگلیسی و سعودی درباره این جنایات توضیح داد با این حال که ساعتی بعد گروه تکفیری داعش هم در بیانیه ای این اتفاق را برعهده گرفت که نشانه پیوندهای عمیق میان گروهک تجزیه طلب الاحوازیه و داعش است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم تاکید کرد: این گروه تروریستی مدعی می شود هیچ شهروند عادی در میان کشته شدگان نبوده است اما این کودک چهارساله چه کسی بود؟

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: اقدام تروریستی اهواز نشان داد که نظام سلطه در پیشبرد جنگ همه جانبه خود برای شکست اراده ملت ایران از طریق فشار و تحریم اقتصادی به اهداف خود دست نیافته اند و نتوانسته اند جریان اجتماعی مطلوب خود در برابر نظام اسلامی ایران را ایجاد کنند ولذا با بهره گیری از عوامل نیابتی، به دامن زدن چالش ها توسل پیدا کرده اند.

وی با اشاره به نقش منافقین، صهیونیست ها و سعودی ها در جریان سازی برای چالش آفرینی در ایران با بهره گیری از ظرفیت های قومی و مذهبی خاطرنشان کرد: وجود ظرفیت های بالقوه قومی، مذهبی به عنوان یکی از عوامل برهم زننده امنیت اجتماعی از آغاز انقلاب مدنظر دشمن بوده و در فرصت های مختلف از آن استفاده کرده اند، اما مانند همیشه مردم نشان دادند که حفظ انسجام ملی و امنیت کشور برای آن ها اولویت دارد.

امام جمعه تبریز ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران، راه شرافتمندانه را ادامه خواهد داد و مانند گذشته بر همه دشمنی ها و دشمنان خود فائق خواهد آمد، هرچقدر دشمنان ما تلاش کنند، انسجام و وحدت ملی در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری روز به روز بیشتر می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha