جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سالک

حوزه/حجت الاسلام و المسلمین سالک گفت: دشمنان باید بدانند اقدامات تروریستی و بزدلانه نمی‌تواند هیچ گونه آسیبی به اتحاد و همدلی ملت ایران، تمامیت ارضی کشور وارد کند و مردم ایران اسلامی مانند همیشه با اتحاد دشمنی معاندان را خنثی خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان،حجت‌الاسلام  و المسلمین  احمد سالک، در مراسم تشییع پیکر محمدطاها اقدامی و محمد تقی کریمی شهید مدافع حرم اظهار کرد: عملیاتی تروریستی بزدلانه و کوردلانه دشمنان نظامی جمهوری اسلامی در مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز، از هراس و شکست سهمگین دنیای استکبار مانند آمریکا، اسرائیل و عربستان مزدور در برابر  ایران اسلامی خبر می دهد و همچنین  نشانه اقتدار جمهوری اسلامی است.

وی با یادآوری حماسه های تاریخی مردم اصفهان در دوره های گذشته اذعان کرد: مردم اصفهان چه قبل از انقلاب وچه پس از آن نقش مهم و غرور آفرینی در دفاع از دین و انقلاب اسلامی  داشته اند و ردپای حضور قدرتمند آنها در جبهه‌های کردستان، سیستان و بلوچستان، جنوب و غرب همواره در تاریخ انقلاب و نظام باقی می‌ماند.

حجت الاسلام و المسلمینسالک با بیان اینکه اصفهانی ها در عرصه های حساس و بحرانی و پرخطر در کشور  همواره پیشرو و پرچمدار بوده اند خاطر نشان کرد: مردم اصفهان امروز بار دیگر با حضور پرشور و انقلابی خود در بدرقه این شهید خردسال حادثه تروریستی نشان دادند که هرگز از مسیر انقلاب جدا نخواهند شد.

وی تاکید کرد: دشمنان باید بدانند اقدامات تروریستی و بزدلانه نمی‌تواند هیچ گونه آسیبی به اتحاد و همدلی ملت ایران، تمامیت ارضی کشور وارد کند و مردم ایران اسلامی مانند همیشه با اتحاد  دشمنی معاندان را خنثی خواهند کرد.

‌نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انقلاب ایران همیشه زنده و پاینده خواهد ماند متذکر شد: اثبات این سخن و نماد سرزندگی انقلاب  اسلامی ایران  وجود شهدای جوانی است که از نسل‌های مختلف انقلاب در راه میهن و نظام جان‌فشانی می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین سالک حضور خیل عظیم جمعیت را نشانه پویایی و حضور در صحنه مردم اصفهان دانست و گفت: مردم اصفهانی امروز به تشییع کوچک‌ترین شهید حادثه تروریستی اهواز آمدند تا به پدر شهید تسلیت و تبریک بگویند و به دنیا اعلام کنند با وجود همه سختی‌ها هرگز از ادامه مسیر انقلاب و نظام دست برنمی دارند و هیچ گاه زیر بار ذلت نخواهند رفت.

وی با تاکید بر وجود اتحاد در میان ملت ایران  با رهبری آیت الله خامنه ای  افزود : هیچ کس و هیچ قدرت و تهدیدی  نمی‌تواند این وحدت را در هم بشکند و حضور پرشکوه  اصفهانی‌ها در مراسم تشییع محمدطاها اقدامی این ومت امت را بخوبی نشان می دهد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: همه ایرانیان در راه دفاع از انقلاب و خون شهدا با تمام توان ایستادگی می کنند و انتقام خون‌های به ناحق گرفته شده را از دشمنان خواهند گرفت.

وی خطاب به مسئولان ابراز داشت: برای حل مشکلات اقتصادی مردم بیش از گذشته تلاش کنید چرا که مردم نظام و انقلاب را دوست دارند و در طول ۴۰ سال گذشته با وجود تمامی مشکلات هرگز از آن دست نکشیده اند بنابراین مسئولان  باید قدردان مردم انقلابی و فهیم ایران اسلامی باشند

خانواده محمدطاها  اقدامی از اهالی روستای «اَذان» از توابع میمه اصفهان هستند که به دلیل مأموریت پدر مدتی را در اهواز سکونت داشتند، پیکر این شهید خردسال پس از تشییع برای خاکسپاری به زادگاهش در میمه منتقل می شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha