پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
۱

حوزه/ مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور حجت الاسلام والمسلمین صادقی سرایانی، در نمایندگی جامعه المصطفی واحد گرگان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین تقوی، رئیس مجتمع آموزش عالی المصطفی در گرگان، در ابتدای این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: رزمندگان ما در طول 8 سال دفاع مقدس از کیان این نظام و میهن دفاع کردند و هنوز نیز این دفاع ادامه دارد.

 وی با اشاره به اتفاقات اهواز و تسلیت به خانواده های شهدای این حمله تروریستی، گفت: دشمن نمی تواند افتخارات و عزت این نظام را بعد از 40 سال ببیند و به همین دلیل این فاجعه را ایجاد کرده است.

وی تأکید کرد: انقلاب اسلامی ایران تعلق به ما ندارد، بلکه به تمام مسلمانان جهان و تمام آزادی خواهان تعلق دارد.

در ادامه این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین صادقی سرایانی از رزمندگان دوران دفاع مقدس، ضمن اظهار خرسندی از حضور در جامعه المصطفی(ص) واحد گرگان، کار انجام شده در این نهاد را جهاد علمی در راه خدا دانست و خاطرنشان کرد: شما که در این مکان علمی برای اسلام و توسعه اسلام کار می کنید بدانید که آن طرف پیامبر(ص)، امامان(علیهم السلام) و شهدا شما را می بینند و ناظر اعمال شما هستند.

وی در ادامه با بیان این که باید قدر دان این آسایش و امنیتی که به پاس جانفشانی رزمندگان و شهدا برای ما ایجاد شده است باشیم، به ذکر خاطرتی از دوران دفاع مقدس و چگونگی جانبازی خود پرداخت

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha