جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: با توجه به جلسات مختلف با مسئولین ستاد اربعین حسینی، طلاب و روحانیون اعزامی با برنامه ریزی منظم در مسیر نجف به کربلای معلی و شهرهای کربلا، سامرا و مسیب مستقر خواهند شد و برنامه های مختلف فرهنگی و تبلیغی برای زائرین خواهند داشت.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، امروز در جمع مدیران و معاونین مدارس علمیه استان قزوین، به موضوع شرکت طلاب و روحانیون در مراسم بزرگ اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: امسال برای اعزام طلاب و روحانیون در گروه های تبلیغی به مراسم اربعین با رویکرد جدیدی عمل خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین با تاکید بر این که شرکت در مراسم اربعین بسیار تاثیرگذار است، چرا که دشمنان می خواهند این حرکت عظیم و باشکوه را تضعیف کنند، خاطرنشان کرد: با توجه به جلسات مختلف با مسئولین ستاد اربعین حسینی، طلاب و روحانیون اعزامی با برنامه ریزی منظم در مسیر نجف به کربلای معلی و شهرهای کربلا، سامرا و مسیب مستقر خواهند شد و برنامه های مختلف فرهنگی و تبلیغی برای زائرین خواهند داشت.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی تصریح کرد: برای هر موکب که در برخی مسیرهای منتهی به کربلای معلی برپا می شوند، برنامه های مختلف سخنرانی و فرهنگی برنامه ریزی شده که متعاقبا اعلام خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین خاطرنشان کرد: مدیران مدارس علمیه حضور افراد طلاب در مراسم اربعین حسینی را جدی گرفته و آنها را در این زمینه توجیه نمایند.

وی با اشاره به برنامه های تبلیغی و فرهنگی سال گذشته حوزه علمیه قزوین در کربلای معلی، بیان کرد: سال گذشته فعالیت های فرهنگی و تبلیغی خوبی از سوی مبلغین و روحانیون قزوین در کربلا اجراء شد که به گفته مسئولان بعثه مقام معظم رهبری در ایران و کربلا، حوزه استان خوش درخشید.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی تصریح کرد: مدیران مدارس و طلاب شرکت کننده در مراسم اربعین باید هرگونه برنامه های خود را قبل از برگزاری مراسم، به اطلاع دبیر کارگروه یاوران معنوی اربعین حسینی استان برسانند و از کارها و برنامه های حاشیه ای جداً خودداری نمایند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha