جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
معاون آموزش

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه استان فارس از فعالیت بیش از ۳۵۰ استاد در سطح استان خبر داد و گفت: حدود ۱۵۰ استاد فاقد حکم و ۲۲۰ استاد دارای حکم هستند که از این تعداد ۶۰ نفر در شهر شیراز مشغول تدریس دروس هستند.

حجت الاسلام سید هادی صادقی نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز، با اشاره به اینکه به دنبال گرفتن مجوز و برگزاری پنج درس خارج در سطح استان هستیم، اظهار داشت: در حال حاضر دو درس خارج مجوز دار در شیراز و مرودشت در حال برگزاری  است.

 وی با بیان اینکه بیش از ۳۵۰ استاد در سطح استان مشغول تدریس هستند، افزود: حدود ۱۵۰ استاد فاقد حکم و ۲۲۰ استاد دارای حکم هستند که از این تعداد  ۶۰ نفر در شهر شیراز مشغول تدریس دروس هستند.

معاون آموزش حوزه های علمیه خاطرنشان کرد: حوزه های علمیه استان فارس دارای ۱۲۸ نفر کادر اجرایی، مدیر و معاون می باشد که ۳۵ نفر از این تعداد نیز در شهر شیراز مشغول هستند.

وی تصریح کرد: استان فارس دارای دو مرکز تخصصی امام حسین(ع) و امام خمینی(ره) نیز می باشد که به ترتیب در رشته های حقوق و قضا، روانشناسی اسلامی و علوم حدیث و  قرآن فعالیت می کنند، همچنین یک اجرای رشته کلام نیز در شهرستان جهرم در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha