جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
«حجت الاسلام والمسلمین جلیل دماوندی»

حوزه/«حجت الاسلام والمسلمین جلیل دماوندی» بیان کرد: در چهل سال گذشته ثابت شده است که حملات تروریستی نمی تواند در اراده ملت ایران و حمایت از آرمان های انقلاب اسلامی خللی وارد کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، ویژه مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی اهواز، با حضور اساتید، کارکنان و طلاب مدرسه علمیه صدیقه طاهره(س) گرگان و سخنرانی حجت الاسلام جلیل دماوندی برگزار شد .

حجت الاسلام دماوندی ضمن محکوم کردن اقدام خبیثانه تروریست ها و ابراز همدردی با بازماندگان شهدا گفت: در رژه نیروهای مسلح 31 شهریور ماه، شماری از مردم بی دفاع اهواز اعم از کودک چهار ساله و جمعی از نیروهای نظامی سپاه و ارتش به خون غلتیدند؛ این اقدام خبیثانه که بی گمان دل هر انسان فهیم، آزاده و میهن پرستی را به درد می آورد، ضرورت هوشیاری و انسجام ملی را دو چندان می کند.

وی با بیان این که دشمنان با انجام این گونه اقدامات، به دنبال ایجاد ناامنی در کشور هستند، ادامه داد: ایستادگی و وفاداری ملت ایران بر آرمان های انقلاب اسلامی، دشمنان نظام را هراسان کرده است؛ از این رو، آنان می خواهند با اقدامات ددمنشانه ملت را از نظام جدا کنند، اما صفوف به هم پیوسته ملت ایران به آنان اجازه نخواهد داد.
 

 این مدرس حوزه افزود: در چهل سال گذشته ثابت شده است که هیچ گاه اقداماتی بزدلانه از قبیل حملات تروریستی نمی تواند در اراده ملت ایران و حمایت از آرمان های انقلاب اسلامی خللی وارد کند، ملت ایران پاسخ کوبنده ای به این حمله های تروریستی خواهند داد و انتقام خون های پاک فرزندان ایران اسلامی را خواهند گرفت.

حجت الاسلام دماوندی در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای مجروحان این حادثه، ابراز کرد: دشمنان نظام، منتظر پاسخ محکم و انتقام فراموش نشدنی فرزندان غیور ایران اسلامی به اقدامات تروریستی باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha