پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
علی الاسود

حوزه/ الاسود گفت: سیاست تهدید و خط و نشان کشیدن برای مردم و اینکه هرکس انتخابات را تحریم کند زندانی می شود قابل تحمل نیست و دولت حق ندارد تحریم کنندگان انتخابات را تهدید کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» با نزدیک شدن زمان انتخابات پارلمان فرمایشی بحرین در فضایی که هیچ حزب مردمی اجازه فعالیت ندارد، رژیم برای کشاندن مردم به پای صندوق های رای به دست و پا افتاده است تا از این انتخابات بی تاثیر به عنوان نمادی از دموکراسی بهره برداری سیاسی کند و برای رسیدن به این هدف خود به سیاست تطمیع و تهدید شهروندان روی آورده است.

علی الاسود نماینده سابق پارلمان بحرین در این زمینه گفت: هر شهروندی حق دارد رای بدهد یا انتخابات را تحریم کند و نظام نیز حق ندارد حق و رای هیچ شهروندی را نادیده بگیرد و هر اتفاقی که جز این بیفتد، تهدید و فشاری است که رژیم پلیسی و دستگاه امنیتی و وزارت کشور بر مردم تحمیل می کند.

وی افزود: رژیم از سویی به عملیاتی روی آورده که میلیون ها دینار برای زیبا جلوه دادن چهره سیاه نظام هزینه می کند و این حق رژیم است که برای خود تبلیغات کند، اما سیاست تهدید و خط و نشان کشیدن برای مردم و اینکه هرکس انتخابات را تحریم کند زندانی می شود قابل تحمل نیست و دولت حق ندارد تحریم کنندگان انتخابات را تهدید کند.

این نماینده سابق پارلمان گفت: یکی از وزرای رژیم در مناسبت ها در میان مردم ظاهر می شود و طبق چیزی که از او خواسته شده این گونه وانمود می کند که با این انتخابات قرار است اوضاع در بحرین عوض شود، اما او همین کار را هم با ابزار پلیسی انجام می دهد.

الاسود در پایان بیانیه خود خواستار تحریم گسترده انتخابات پارلمان و شهرداری ها از سوی مردم شد و افزود: هر کسی به عنوان یک شهروند معارض و انقلابی حق دارد دوستدار کشوری قانونمند و عدالت محور و به دور از طایفه گرایی و زورگویی و تهدید باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha