سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
آیت الله علم الهدی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: امروز برحسب خصوصیاتی که شما بانوان طلبه دارید، موقعیت شناسی در دین و اسلام در انجام وظیفه وخدمت حوزویان خیلی مهم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهدمقدس، آیت الله سید احمدعلم الهدی، ظهر امروز در مدرسه علمیه حضرت نرجس(س)، در جمع بانوان طلبه گفت: موقعیت شناسی از جمله معرفت و شناخت های لازم برای هر انسانی در عرصه بندگی مکلف یا در عرصه خدمت به حجت خدا می باشد؛ زمان شناسی برای انسان ابزار تکامل و پیشرفت است و برحسب خصوصیاتی که شما طلاب دارید امروز این موقعیت شناسی دین و موقعیت شناسی در انجام وظیفه شما خیلی مهم است .

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به موقعیت جهانی دین اسلام و با بیان اینکه از روز بعثت پیامبراکرم (ص) تا به امروز دین و پیغمبر(ص) این موقعیت بی نظیر است، تصریح کرد: اقتدار و توسعه اسلام، گرایش ها به دین و تحکیم مبانی اصول دینی و توجه جریان های نخبه دنیا به اسلام گسترش پیداکرده است که با گذشته قابل مقایسه نیست.

وی با اشاره به اینکه در کنار این گرایش، دشمنی علیه اسلام نیز وجود دارد، افزود: امروز توسعه اسلام در دنیا در جهت اقتدارسیاسی نیست، بلکه چهره مکتبی و فکری آن دارای اهمیت است و این در حالی است که همه قدرت های جهان تلاش می کنند تا اسلام را براندازی کنند و چیزی به عنوان اسلام در کره زمین باقی نماند.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان تاکید کرد: قدرت های بزرگ دنیا مانند آمریکا می خواهند که با براندازی اسلام و تسلط بر دین، حاکمیت جهانی را بر عهده بگیرند.

آیت الله علم الهدی خطاب به طلاب علوم دینی گفت: امروز موقعیت اسلام و حوزه های علمیه در مقابل جهان و استکبار این گونه است که باید این موقعیت را به درستی بشناسید و با اقتدار از اسلام دفاع کنید.

گفتنی است، در ادامه این نشست بانوان طلبه سؤالاتی پیرامون مسائل و مشکلات روز جامعه بیان کردند.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۴

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha