سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام نعمت الله آزموده

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد گفت: در صورت مهیا شدن زیرساخت‌های لازم سه رشته تخصصی تبلیغ، مدیریت اسلامی و علوم و معارف قرآن هم به این مدرسه تخصصی افزوده می‌شود.

حجت‌الاسلام نعمت‌الله آزموده، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، با اشاره به تحصیل 22 طلبه سطح سه در رشته تخصصی کلام اسلامی در مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد، اظهار کرد: فعلاً تنها رشته تخصصی کلام اسلامی در این مدرسه علمیه تدریس می‌شود، اما در آینده اگر از نظر فضای آموزشی و زیرساخت‌ها آمادگی‌های لازم را کسب کنیم رشته‌های جدید دیگری به این مدرسه افزوده می‌شود.

وی افزود: بر اساس برنامه در صورت مهیا شدن شرایط، رشته‌های تخصصی تبلیغ، مدیریت اسلامی و علوم و معارف قرآن هم به مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد افزوده خواهد شد و در مجموع چهار رشته تخصصی در این مدرسه علمیه ارائه خواهد گردید.

حجت‌الاسلام آزموده خاطرنشان کرد: افقی که برای این مدرسه علمیه در نظر گرفته شده این است که رشته‌های تخصصی دیگر هم در آن ارائه شود که در این زمینه برنامه‌ریزی‌ها برای ارائه رشته‌های تخصصی در دست اقدام است.

وی افزود: افرادی که از سطح یک وارد سطح دو حوزه علمیه می‌شوند می‌توانند سطح دو را به‌صورت عمومی ادامه داده و سپس سطوح سه و چهار را طی کنند یا سطوح دو، سه و چهار را به‌صورت تخصصی ادامه دهند و درواقع طلاب از سطح یک به بعد تفکیک می‌شوند.

حجت‌الاسلام آزموده اضافه کرد: در مدرسه علمیه امام خامنه‌ای بجنورد هم دروس تخصصی و هم دروس عمومی ارائه می‌شود، به‌گونه‌ای که هم سطح دو و سه تخصصی و هم سطح دو و سه عمومی در این مدرسه تدریس می‌شود.

وی در خاتمه گفت: امسال 17 استاد به همکاری با این مدرسه علمیه تخصصی دعوت شده‌اند که برخی از این اساتید شامل حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، دو نفر از ائمه جمعه موقت بجنورد، امام جمعه یکی از شهرهای همجوار و سایر اساتید سرشناس حوزه و دانشگاه هستند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha