جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سیره رفتاری امام سجاد(ع) در برنامه‏‌های پرسمان دینی تبیین می‏‌شود

حوزه/رئیس اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی گفت: در هفته جاری ویژه برنامه‏‌های پرسمان دینی با دو موضوع تشریح سیره رفتاری امام سجاد(ع) و روایتگری از دوران دفاع مقدس برگزار می‏‌شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از مشهدمقدس،حجت الاسلام مهدی حسن‎زاده رئیس اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی اظهار کرد: در هفته جاری 7 برنامه پرسمان دینی تدارک دیده شده که با موضوع تشریح سیره رفتاری امام سجاد(ع) و روایتگری از دوران دفاع مقدس برگزار می‏‌شود.

وی ادامه داد: در این برنامه‌‏ها آقایان علیرضا دلبریان و سرهنگ ‏پاسدار حسن ‏باخرد طی دو جلسه به روایتگری دوران دفاع مقدس خواهند پرداخت و زائران می‏توانند در این جلسات سوالات خود را به صورت کتبی بپرسند و در همان جلسه پاسخ را دریافت کنند.

رئیس اداره پاسخگویی به سوالات دینی ادامه داد: در جلسات دیگر سلسله نشست‏‌های پرسمان دینی نیز حجج الاسلام والمسلمین روح‌بخش، عابدی و ابهری به تبیین سیره رفتاری امام سجاد(ع) خواهند پرداخت.

وی با اشاره به اینکه برنامه‎های پرسمان دینی هر روز بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‎شود، افزود: این برنامه ساعت 18:30 در صحن جمهوری اسلامی برگزار می‏‌شود.

حجت الاسلام حسن‎زاده درباره کیفیت برگزاری پرسمان دینی گفت: در 30 دقیقه ابتدایی هر برنامه کارشناسان، مسائل مربوط به آن جلسه را تبیین می‌کنند و در ادامه مخاطبان می‌توانند سوالات خود را به صورت کتبی از استاد برنامه بپرسند و همچنین در این جلسات بر اساس گفتار استاد، مسابقه‌ای طراحی شده و در پایان به برندگان به رسم یادبود و تبرک هدایایی اعطا می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha