جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
میناپور ۳

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان گفت: ولایت مداری ، هوشیاری و بصیرت افزایی از عوامل مهم جلوگیری از نفوذ دشمن است .

حجت الاسلام والمسلمین علی میناپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با بیان اینکه امروز باید برکات ولایت مداری و بصیرت افزایی در جامعه برای همگان تشریح شود، گفت: حرکت در مسیر ولایت و رهبری و تبیین اندیشه های امام راحل و مقام معظم رهبری در جامعه از عوامل مهم پبشبرد اهداف انقلاب اسلامی است که مبلغان باید در این خصوص به روشنگری و بصیرت افزایی بپردازند .

وی با اشاره به اینکه برکت روزافزون نظام اسلامی مرهون خون مطهر شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس است، بیان داشت: باید با بینش و هوشیاری نقشه های دشمنان را بشناسیم و با حرکت در مسیر ولایت و سیره شهدا این نقشه های شوم را خنثی نماییم .

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه ولایت مداری مستلزم داشتن بصیرت و دشمن شناسی است، خاطر نشان کرد: ولایت مداری و داشتن بصیرت انسان را از جهالت و تحلیل های نادرست نجات داده و نقش مهمی در تبیین اندیشه های اسلامی و انقلابی دارد .

حجت الاسلام والمسلمین میناپور با اشاره به حمله تروریستی اخیر در اهواز گفت: آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان از عناصر مهم در طراحی این حمله ترورسیتی بودند که با لطف خدا، هوشیاری و بصیرت نیروهای انقلابی این توطئه ها باز هم راه به جایی نبرد و بار دیگر خنثی شد .

وی در پایان با اشاره به اینکه عملیات کور تروریستی اخیر در اهواز نشان از ضعف و زبونی دشمن در مقابله با ایران اسلامی داشت، گفت: دشمنان بدانند ملت ایران متحد و هم صدا در مقابل متجاوزان و مستکبران خواهد ایستاد و مقتدرتر از گذشته به مبارزه با ظلم ادامه خواهد داد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha