شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
محمد عبدالسلام

حوزه/ امارات قصد دارد بر هدف قرار گرفتن فرودگاه بین المللی دبی سرپوش بگذارد، اما فروپاشی بازار بورس و پایین آمده ۲۵ درصدی قیمت اپاملاک در امارات نشان دهنده میزان خسارت هایی است که این کشور کوچک توریستی متحمل شده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، به نقل از المنار، محمد عبدالسلام رئیس گروه ملی مذاکره کننده یمن در یک توئیت با اشاره به انکار حمله پهپاد یمنی به فرودگاه دبی توسط اماراتی ها گفت: امارات نمی تواند به انکار حملات پهپادهای یمنی ادامه دهد و ما به زودی با اجرای عملیاتی بزرگتر آنها را وادار به اقرار به قدرت یمن می کنیم و تا زمانی که محاصره و تجاوز به یمن ادامه داشته باشد، این حملات نیز ادامه دارد.

عبدالسلام ادامه داد: به زودی نیروی هوایی یمن با پهپادهای خود دومین عملیات هوایی را در ماه آینده در فرودگاه بین المللی دبی اجرا می کند و با وجود اینکه اماراتی ها بر حمله گذشته ما سرپوش گذاشتند و برهم خوردن برنامه پروازهای خود را انکار می کنند، اما این بار با اجرای عملیاتی بزرگتر آنها را وادار به اعتراف می کنیم.

در همین راستا پهپادهای یمنی روز گذشته(یکشنبه) برای دومین بار فرودگاه بین الملی دبی را با پهپاد صماد3 هدف قرار دادند تا دبی به عنوان پایتخت اقتصادی امارات برای دومین بار هدف نیروهای یمنی قرار بگیرد و این در حالی است که متجاوزان عربستان و امارات چهار سال است که به بمباران و محاصره یمن می پردازند و از هیچ جنایتی در حق مردم بی دفاع یمن دریغ نکرده اند.

امارات قصد دارد بر هدف قرار گرفتن فرودگاه بین المللی دبی سرپوش بگذارد، اما فروپاشی بازار بورس و پایین آمده 25 درصدی قیمت اپاملاک در امارات نشان دهنده میزان خسارت هایی است که این کشور کوچک توریستی متحمل شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha