پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
موشک

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت:دشمنان و تروریست‌های وحشی وخودفروخته اجانب توجه کنند که امینت کشور ما در اولویت جدی بوده واقدام هرگونه حمله تروریستی به این کشور پشیمان کننده خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام علی معبودی، در جمع طلاب مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین ضمن تبریک موفقیت ارزشمند حمله موشکی به مقر تروریستها گفت:این حملات موشکی به مقر تروریستها به دشمنان و ایادی آنها در منطقه این بود که در امنیت این کشور با هیچ احدی شوخی نداشته و پاسخ قاطعی خواهند دید.

حجت الاسلام معبودی خاطرنشان کرد:اگر کسانی بخواهند در امینت این کشورکه خونهای زیادی توسط رزمندگان دلاور در جبهه های حق علیه باطل به زمین ریخته شده بدانند که این ملت بصیر واین نیروهای مسلح ومقتر ایران اسلامی اجازه هیچ گونه جسارت وتعدی به این خاک مقدس را نخواهد داد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد: دشمنان انقلاب هر روز توطئه‌های جدیدی را علیه اسلام و انقلاب طراحی کرده و گاه با صراحت و پررویی و گاه تلویحی تلاش کرده اند به انقلاب لطمه وارد کنند، اما هر یک از این حوادث ملت ما را آبدیده تر و سربلندتر کرده و خواهد کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت:دشمنان و تروریستهای وحشی وخودفروخته اجانب توجه کنند که امینت کشور ما در اولویت جدی بوده و اقدام هرگونه حمله تروریستی به این کشور پشیمان کننده خواهد بود.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: فرزندان ایران اسلامی با تمام قوا از مرزهای کشور حراست خواهند کرد وتا آخرین قطره خون خود در برابر دشمنان با اقتدار و ایستادگی عمل خواهد نمود.

حجت الاسلام معبودی خاطرنشان کرد:  از روز اول پیروزی انقلاب می گفتیم سعودی ها و صهیونیست ها دستشان در یک کاسه است و امروز برای همگان محرز شده که سعودی ها خائن‌الحرمین هستند و هیچ فرقی با تروریست‌ها ندارند.

وی ضمن تسلیت شهدای اهواز بیان کرد:این شهد ای گرانقدر خون آنها اگر چه برزمین ریخته شد ولی تروریستها بدانند که در صورت تکرار حمله ای دیگر باران موشکهای مقتدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مثل صاعقه بر مقرهای شما افزوده خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha