جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
موشک

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر، حمله موشکی شب گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر تروریست های تکفیری در سوریه را نمایشی از عزت و اقتدار نظامی ایران اسلامی دانست.

حجت الاسلام مهدی خوبانی، مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، با تجلیل از حملات موشکی سپاه پاسداران به مقر تروریست های تکفیری حاضر در سوریه آن را انتقام فرزندان ایران اسلامی از حرکت بزدلانه تروریست ها در اهواز دانست.

وی با بیان این که همان طور که مقام معظم رهبری و دیگر مقامات ارشد نظامی کشورمان وعده داده بودند این انتقام امروز از تروریست های تکفیری گرفته شد، افزود: حمله موشکی امروز سپاه تنها گوشه کوچکی از انتقام سخت ایران اسلامی از تروریست ها و حامیان آنها بوده است.

حجت الاسلام خوبانی با تأکید براین که تروریست ها و حامیان منطقه ای و فرا منطقه ای آنها بدانند که جمهوری اسلامی ایران در دفاع از ملت ایران و تمامیت ارزی کشور با کسی تعارفی ندارد، خاطرنشان کرد: هر کسی و در هر جایگاهی بخواهد کوچکترین تحرک علیه ایران اسلامی بکند با پاسخ سخت و کوبنده نیروهای نظامی کشورمان مواجه خواهد شد.

مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با بیان این که دشمنان و بدخواهان ملت ایران فکر می کنند با این گونه اقدامات کور و بزدلانه می توانند این مردم را از انقلاب دور کنند، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران با خون پاک خود این نظام را به عزت و اقتدار رساندند و همچنان پشتیبان این نظام دینی هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که نیروهای مسلح ایران اسلامی به هر گونه تحرکی از سوی دشمنان منطقه ای و فرامنطقه ای پاسخ قاطعانه خواهند داد، بیان داشت: ایران اسلامی در چهار دهه اخیر هیچ گاه آغاز کننده جنگی نبوده، اما اگر کشوری یا گروهی بخواهد تحرکی علیه این ملت انجام دهد با پاسخ پشیمان کننده ملت ایران مواجه خواهد شد.

حجت الاسلام خوبانی با بیان این که امروز آمریکا در حالی دیگر کشورها را متهم به حمایت از تروریسم می کند که خود بزرگترین حامی تروریسم در جهان است، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی و آل سعود جنایت کار نیز باید بدانند که پاسخ جنایت هایشان را روزی دریافت خواهند کرد.

مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با اشاره به این که امروز اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران موجب هراس بسیاری از دشمنان داخلی وخارجی شده، گفت: تهدید ها و تحریم های ظالمانه ای که امروز از سوی آمریکا علیه ملت ایران شاهد هستیم به دلیل همین عزت و اقتدار ملی ما است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که تقویت بنیه نظامی کشور موجب عقب نشینی بدخواهان و توطئه گران خواهد شد، خاطرنشان کرد: غربی ها باید بدانند که توان موشکی و بعد نظامی خط قرمز جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به این که آمریکا و همپیمانان منطقه ای و فرامنطقه ای اش به دلیل دخالت های بی جا در امور کشورهای منطقه، خاورمیانه را به آشوب کشیدند، افزود: امروز متأسفانه به دلیل سیاست های نابجا این کشور مردم یمن، سوریه، عراق و افغانستان در یک شرایط بحرانی به سر می برند.

حجت الاسلام خوبانی با بیان این که امروز توطئه تکفیری در منطقه با مدیریت صحیح جمهوری اسلامی ایران شکست خورده، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها با حمایت عربستان و برخی کشورهای منطقه در تلاش هستند تا بقایای گروهک تروریستی تکفیری داعش را همچنان زنده نگه دارند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که اگر تروریست های تکفیری و حامیان آنها بخواهند از خط قرمزها عبور کنند جمهوری اسلامی ایران لحظه ای در برخورد قاطع با آنها درنگ نخواهد کرد، افزود: نیروهای مسلح کشورمان اجازه نخواهند داد عده ای تروریست اجیر شده آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان امنیت داخلی کشورمان را بر هم بزنند.  
  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha