پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تشییع با شکوه شهدای حادثه تروریستی اهواز

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: شهدای دفاع مقدس الگویی را برای ما درست کردند که امروز این الگو گسترده و تقویت شده است و قطعا این حوادث همچون حوادث تروریستی اهواز ذره ای عزم راسخ و اراده ملت ایران را کم نخواهد کرد بلکه انسجامشان بیشتر و ایمان و اعتقادشان را محکم تر می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر،حجت الاسلام رضا خدری،امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه تروریستی اهواز و پاسخ کوبنده سپاه، گفت: امروز کشور در جایگاه بالایی قرار دارد و الگوی ما جهانی شده است و در منطقه هم از آن استفاده می کنند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر افزود: دشمن چون خود را در ضعف و ذلت می بیند حمله تروریسیتی را سازماندهی می کند و مردم و سربازان را به رگبار می بندد، این نشان می دهد که دشمن ما چقدر ضعیف و ذلیل است که دست به این کار می زند.

وی اضافه کرد: اگر دشمن می دانست پیگر این شهدا در جای جای ایران چگونه آنها را تشییع می شود هیچگاه این کار را نمی کرد؛ چراکه رسوایی را برای آنها به همراه داشت، همچنان که این اقدام تروریستی آنان را رسوا کرد و در چشم ملت ایران منفورتر شدند.

حجت الاسلام خدری با بیان اینکه ارزش های ما ارزش های محکمی است، اظهار داشت: آنها فکر می کنند با کشتن کودک و پاسداران می توانند عزم مردم را سست کنند، اگر عزم مردم سست شدنی بود هشت دفاع مقدس را تجربه نمی کردند و این همه شهید نمی دادیم. ما فقط 17 هزار شهید از سوی منافقین داشتیم  و با کشتن 24 نفر از مردم فکر می کنید مردم ما می ترسند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه ترور کردن و کشتن در ملت ما تاثیری جز زنده تر شدن ندارد، ادامه داد: آنها دیدند که مردم چگونه در تشییع جنازه ها شرکت کردند. امام راحل در زمانی که شهید مطهری را شهید کردند فرمود «بکشید ما را، ما زنده تر می شویم. ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد و کسی که شهادت دارد نمی میرد».

حجت الاسلام خدری گفت: در این حادثه تروریستی اهواز خانواده شهید و مادری را دیدیدم که لباس پاسداری فرزند شهیدش را پوشیده و زمانی که مردم برای عرض تسلیت به پیش او می روند، می گوید به من تسلیت نگویید به من تبریک بگویید.

وی تصریح کرد: شهدای دفاع مقدس الگویی را برای ما درست کردند که امروز این الگو گسترده و تقویت شده و قطعا این حوادث همچون حوادث تروریستی اهواز ذره ای عزم راسخ و اراده ملت ایران را کم نخواهد کرد بلکه انسجامشان بیشتر و ایمان و اعتقادشان را محکم تر می کند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha