جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی - امام جمعه قائمشهر

عضو خبرگان رهبری گفت: پاسخ موشکی قاطعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سران تروریست ها و حامیان آنها، موجب شادی بسیاری از دوستان و عصبانیت دشمن شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار جمعی از مسؤولان به پاسخ قاطعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تروریست ها اشاره کرد و گفت: پاسخ قاطعانه سپاه موجب شادی بسیاری از دوستان و عصبانیت دشمن شده است.

وی با اشاره به این که تروریست های مورد حمایت آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود بسیاری از مردم بیگناه را در اهواز به خاک و خون کشیدند، افزود: این اقدام سپاه پاسداران انتقام آن جنایت تروریستی آنها در اهواز بود.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اجازه کوچکترین تحرک را به دشمنان ملت نخواهند داد، گفت: کوچکترین اقدام از سوی دشمن با پاسخ قاطع و پشیمان کننده از سوی جمهوری اسلامی ایران همراه خواهد بود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند دیگر دوران «بزن درو» به پایان رسیده است، خاطرنشان کرد: ملت ایران پاسخ هر تحرک و دهن کجی دشمن را چندین برابر با قدرت تر خواهد داد.

امام جمعه قائمشهر با تأکید براین که هیچ گاه اجازه نخواهیم داد تروریست های جیرخوار آمریکا، آل سعود و صهیونیست ها کشورمان را ناامن کنند، تصریح کرد: حامیان منطقه ای و فرامنطقه ای این تروریست ها بدانند که ملت بزرگ ایران و نیروهای مسلح کشورمان مقتدرانه در برابر هر تحرک آنها خواهند ایستاد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که ملت بزرگ ایران در چهار دهه اخیر چنین صحنه های بسیاری را تجربه کرده است، گفت: این ملت بزرگ از چند ترقه بازی نمی هراسد بلکه با قدرت بیشتری به مسیر انقلاب ادامه خواهد داد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که آمریکا و هم پیمانانش سال ها است که برای ناامن کردن ایران اسلامی نقشه ها کشیدند و توطئه انجام دادند، افزود: اما همه توطئه های آنها علیه این ملت با هوشیاری و بصیرت ملت ایران  شکست خورده است.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که ملت بزرگ ایران تا آخرین لحظه پای انقلاب و آرمان های آن خواهند ایستاد، خاطرنشان کرد: این ملت برای پیروزی و ماندگاری نظام اسلامی خون های بسیاری تقدیم کرده اند و نخواهند گذاشت بدخواهان و معاندان انقلاب لطمه ای به آرمان ها و ارزش های آن بزنند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که آمریکا برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی سال ها است که بهانه های مختلف در منطقه حضور دارد، گفت: اما همه نقشه ها و برنامه های آنها با هوشیاری و بصیرت مردم و همچنین مدیریت صحیح ایران اسلامی با شکست جدی مواجه شده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، وحدت و همبستگی را رمز موفقیت ملت ایران در چهار دهه اخیر دانست و خاطرنشان کرد: امروز نیز رمز موفقیت این وحدت ملی و همبستگی عمومی است.

امام جمعه قائمشهر با تأکید براین که ملت بزرگ ایران همانند گذشته باید گوش به فرمان رهبری انقلاب باشند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری با مدیریت عالمانه و نگاه بلند خود کشور را در مسیری صحیح هدایت و راهنمایی می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که پیشرفت های چند دهه اخیر مرهون هدایت های ولی فقیه بوده است، خاطرنشان کرد: امروز نیز همه مسؤولان وظیفه دارند تنها در مسیری که ایشان تعیین می کنند، حرکت کنند.     

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha