پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام کاظم پور

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین در نشستی با امام جمعه جدید الوند، خواستار تسریع در فراهم سازی زیرساخت های تاسیس حوزه علمیه خواهران این شهر شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام رضا کاظم لو، در نشستی با امام جمعه جدید الوند، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام جمعه فقید مرحوم حجت الاسلام طهماسبی، گفت: این استاد بزرگوار از نیروهای ارزشمند وخدوم نظام مقدس جمهوری اسلامی و حوزه های علمیه بود و برای تاسیس حوزه علمیه خواهران در این شهر اقدامات خوب و ماندگاری از خود برجای گذاشت.

 مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین همچنین ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام مهدوی به امامت جمعه الوند، خواستار تسریع در فراهم سازی زیرساخت های تاسیس حوزه علمیه خواهران این شهر شد.

استاد حوزه علمیه قزوین بر ضرورت انتقال تجربیات اساتید به طلاب تاکید و آن را از لوازم پیشرفت حوزه های علمیه دانست و بیان کرد: حوزویانی موفق هستند که همیشه در مسیر انقلاب اسلامی ومقام معظم رهبری گام بردارند که خوشبختانه حوزه های علمیه سراسر کشور این ویژگی را به خوبی و شایستگی دارند.

مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین همچنین حادثه تروریستی اهواز را به شدت محکوم کرد و آن را از مصادیق وحشی گری دشمنان ایران اسلامی دانست که حتی به کودک چهارساله نیز رحم نمی کنند.

 مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین در ادامه از مراحل ساخت حوزه علمیه خواهران بازدید کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha