شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی

​حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان در درس خارج فقه گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی باید بدانند که هیچ تعرضی به این مرز وبوم بی پاسخ نخواهد ماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد شاهرودی، صبح امروز در کلاس درس خارج فقه که در حسینیه بزرگ شهر سنندج برگزار شد، اظهار داشت: امروز اقتدار و توان موشکی ایران با حمله به محل تجمع تررویست ها و عوامل جنایت خونین شهر اهواز، بر همه دنیا معلوم و هویدا شده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: توان دفاعی ایران اویل انقلاب به هیچ وجه قابل مقایسه با اوایل انقلاب نیست و همین امر باعث ترس و واهمه دشمنان اسلام و این نظام شده است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی ادامه داد: انقلاب با داشتن فرزندان برومند خود هرگز اجازه دست درازی به دشمنان را نمی دهد و سخت ترین و کوبنده ترین جواب را به مخلان امنیت خواهد داد؛ همانگونه که مرکز تجمع تروریست های تکفیری ـ صهیونیستی را با موشک های ساخت فرزندان همین نظام هدف قرار داد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: بحمدالله در بحث موشکی آن چنان قدرتمند شده ایم که پاسخ هر حمله تروریستی را با موشک های دقیق و نقطه زن می دهیم.

حجت الاسلام حسینی شاهرودی در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی اجازه هرگونه زیاده خواهی را به دول مستکبر و زورگوی جهان نخواهد داد، اظهار داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی باید بدانند که هیچ تعرضی به این مرز وبوم بی پاسخ نخواهد ماند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha