سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام مختار کرمی

​حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان، حمله سهمگین موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع تروریست های داعش و حامیان اصلی جنایت تروریستی در شهر اهواز را تحسین برانگیز خواند.

حجت الاسلام مختار کرمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حمله سهمگین موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع تروریست های داعش و حامیان اصلی جنایت تروریستی در شهر اهواز را تحسین برانگیز خواند.

مدیرکل تبلیغت اسلامی استان کردستان در ادامه سخنان خود بیان داشت: حفظ امنیت مردم از مهمترین مسائل جمهوری اسلامی ایران است که با هیچ چیز قابل معامله نیست

این مقام مسئول ادامه داد: بعد از حادثه خونین بار اهواز مسئولان نظام قول انتقام به مردم دادند و خبر غرور آفرین و خوشحال کننده شلیک موشک‌های سپاه قهرمان مخابره شد و تعدادی از تروریست‌ها به درک واصل شدند.

حجت الاسلام کرمی عنوان کرد: ما سربازان ولایت ضمن تشکر و قدردانی از اقدام مقتدرانه سربازان وطن به دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی اعلام می‌داریم مسیر ما مسیر حسین(علیه‌السلام) است و تا پای جان، از نظام و ولایت دفاع خواهیم کرد.

گفتنی است، در عملیات موشکی سپاه که پس از طراحی و برنامه‌ریزی اطلاعاتی و میدانی انجام شد شش فروند موشک بالستیک میانبرد از پایگاه های موشکی نیروی هوافضای سپاه در غرب کشور از فاصله 570 کیلومتری به مقرر تروریست‌های تکفیری شلیک شد و در ادامه عملیات ضربت محرم، هفت فروند پهباد رزمی هم مواضع و مقرهای تجمع تروریست‌ها را بمباران کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha