جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نشست خبری سردار غیب پرور

حوزه/ رئیس سازمان بسیج مستضعفین از تجمع ۷۰۰هزار نفری بسیجیان در سراسر کشور در روز پنجشنبه خبر داد و گفت: صد هزار نفر از بسیجیان در تهران، در استادیوم صدهزار نفری اجتماع خواهند کرد.

 به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، صبح امروز در نشست خبری به تشریح دستاوردهای مرحله اول رزمایش بزرگ عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص) و اعلام برنامه‌های مرحله دوم این رزمایش پرداخت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که رزمایش بزرگ عاشورائیان بسیج از ۹ شهریور در تمامی استان ها آغاز شده ، گفت: این رزمایش شامل دو بخش بود که بخش اول آن رزمایش هزار گردان بیت المقدس در بیش از ۵۰۰ شهرستان و بخش دیگر نیز رزمایش خدمت رسانی بسیج با حضور بیش از ۷۰۱۴ گروه جهادی در مناطق محروم کشور بود.

وی افزود: در زمان شروع رزمایش حضور ۷۰۱۴ گروه جهادی به استعداد بیش از ۱۵۰ هزار نفر نام بردیم که بحمدلله امروز گروه های جهادی خدمت رسانی داوطلب خودجوش نیز به میدان آمدند و تعداد این گروه‌ها به ۸ هزار گروه جهادی رسید.

غیب پرور با بیان اینکه قریب به ۲ هزار پروژه در بخش عمرانی شامل احداث، تکمیل و مرمت در مدت برگزاری رزمایش به انجام رسیده، گفت: ۶۰ درصد از اعتبارات مورد نیاز اقدامات جهادی توسط مردم و خیرین تامین شد که نشانگر دغدغه مندی و مشارکت اقشار مختلف در کمک به همنوعان است.

وی با اشاره به خدمات پزشکی صورت گرفته در رزمایش بزرگ عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص) گفت: ۱۶۰ هزار خدمت پزشکی در زمان انجام رزمایش شامل ویزیت های عمومی، تخصصی و ارائه خدمات در حوزه های مختلف پزشکی در این رزمایش صورت گرفت.

غیب پرور از اجرای ۲۶ هزار برنامه فرهنگی آموزشی و اکران فیلم در نقاط محروم کشور در مدت برگزاری رزمایش خبر داد و اظهار کرد: در حوزه اقتصاد مقاومتی بیش از ۱۱۸۷ پروژه در یک ماه گذشته در این حوزه راه‌اندازی شد ۳۲۷ تیم تخصصی از بسیج مهندسین کشاورزی در مدت برگزاری رزمایش به سراسر کشور اعزام شدند همچنین ۳۶۲ هزار بسته معیشتی نوشت افزار و اقلام بهداشتی درمانی و جهیزیه توسط جهادگران بسیجی در اقصی نقاط کشور توزیع شد.

 رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به تجمع 700هزار نفری بسیجیان در سراسر کشور در روز پنجشنبه؛ گفت: ۱۰۰ هزار نفر از بسیجیان تهران و کرج، در استادیوم صدهزار نفری آزادی اجتماع خواهند کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha