پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ناجح بکیرات

حوزه/ بکیرات گفت: از نمازگزاران و نگهبانان می خواهیم در صحن ها و تمام عرصه های مسجد الاقصی از محراب حضرت داود در منطقه شرقی تا ساختمان باب الرحمة و همچنین در منطقه بین باب الاسباط تا باب الغوانمة حضور داشته باشند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» ناجح بکیرات مدیر آموزش دینی در مسجدالاقصی گفت: نماز خواندن در صحن های مسجدالاقصی به ویژه منطقه شرقی و شمالی از نظر اشغالگران اقدامی تحریک آمیز و تشویش و بر هم زدن نظم محسوب می شود در صورتی که هر مسلمانی حق دارد در هرجای مسجد که بخواهد نماز و قرآن بخواند و جلوگیری اشغالگران از نماز خواندن مسلمانان در برخی صحن های مسجد، نشان از توطئه آشکار و پنهان اشغالگران برای تصاحب مسجد دارد.

بکیرات تاکید کرد: مردم قدس در مرحله کنونی به این نتیجه رسیده اند که باید در تمام صحن‌ها و قسمت‌های مسجدالاقصی نماز بخوانند و ما از نمازگزاران و نگهبانان می خواهیم در صحن ها و تمام عرصه های مسجد الاقصی از محراب حضرت داود در منطقه شرقی تا ساختمان باب الرحمة و همچنین در منطقه بین باب الاسباط تا باب الغوانمة حضور داشته باشند.

وی افزود: توطئه قدیمی اسرائیلی ها این مناطق بسته شده را هدف قرار داده و از این رو حضور چشمگیر مسلمانان در مسجدالاقصی یک واجب است تا صحن ها پر باشد، زیرا صهیونیست ها می خواهند این مکان ها برای رفت و آمد شهرک نشینان، خالی باشد.

بکیرات در پایان سخنان خود اظهارات بی اساس صهیونیست ها مبنی بر خالی بودن مناطق مذکور در مسجدالاقصی را تکذیب کرد و افزود: این صهیونیست ها هستند که حتی مانع تنظیف و پاکسازی این مناطق توسط اوقاف اسلامی می شوند تا این مناطق همواره خاک آلود و مهجور و بی رفت و آمد باشد و آنها بتوانند به راحتی به یهودی سازی خود ادامه داده و کنیسه یهودی را در نزدیک مسجدالاقصی بنا کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha