پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
خانم نظری پور

حوزه/ مسئول امور بانوان ستاد اربعین استان قزوین گفت: امسال با هماهنگی با کمیته فرهنگی وحوزه علمیه خواهران تعدای از خواهران مبلغه برای فعالیت تبلیغی و فرهنگی به مراسم اربعین حسینی اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، خانم بتول نظری پور در جلسه کمیته فرهنگی ستاد اربعین حسینی استان قزوین گفت: حضور زنان در به ثمر رسیدن و انتقال نهضت عاشورا بی بدیل است.

مسئول امور بانوان ستاد اربعین حسینی استان قزوین خاطرنشان کرد: نقش بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی بسیار چشمگیر و غیرقابل انکار است. بانوان امروز هم در همه عرصه های منختلف این نظام برآمده از خون شهدا نقش چشمگیری دارند.

وی اظهار کرد:  نقش زنان در انتقال نهضت عاشورا  بی نظیربود، چرا که در آن دوران و با توجه به ارتباطات و امکانات هرگز پیام عاشورا به بیرون از کربلا منتقل نمی شد و این زنان بودند که در انتقال نهضت عاشورا نقش مفید و برجسته ای را ایفا کردند.

خانم نظری پور به تشکیل کمیته بانوان ستاد اربعین حسینی در قزوین بیان کرد: این کمیته امسال تشکیل شده و تا امروز جلسات مختلفی با مسئولین حوزه علمیه خواهران، سازمان بسیج طلاب و سازمان تبلیغات اسلامی برگزار و در رابطه با نحوه اعزام بانوان مبلغه به این مراسم برنامه های خوبی طراحی شده است.

 مسئول امور بانوان ستاد اربعین حسینی استان قزوین تصریح کرد: حوزه علمیه خواهران در هرشهری از ظرفیت بالایی برخوردار است که از این ظرفیت ارزشمند نیز امسال در مراسم اربعین حسینی استفاده خواهیم نمود.

 نظری پور بیان کرد: با هماهنگی مسئولین موکب های حوزه علمیه قزوین و با همکاری بنیاد حجاب  وعفاف، نمایشگاهی نیز در همین زمینه در کربلای معلی خواهیم داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha