جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام قریشی

حوزه/ تروریست های اهواز فکر هم نمی‌کردند سیلی انتقام به این سختی و سرعت باشد، ولی شد. این قافله مرد دارد زعیم توانایی که ایستاده تا تمام امت پای بیرق حق جمع شوند و زمینه را برای آمدن امام آب و آیینه مهیا نمایند. درود بر غیرت و مردانگی‌تان؛ آفرین بر همه دلاورانی که در لباس سپاه اسلام و انقلاب دشمن را در هوای غفلت نشانه می‌گیرند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، در پیامی با تقدیر از عملیات موشکی سپاه علیه تروریست ها، تصریح کرد: تروریست های اهواز فکر هم نمی‌کردند سیلی انتقام به این سختی و سرعت باشد، ولی شد. این قافله مرد دارد زعیم توانایی که ایستاده تا تمام امت پای بیرق حق جمع شوند و زمینه را برای آمدن امام آب و آیینه مهیا نمایند. درود بر غیرت و مردانگی‌تان؛ آفرین بر همه دلاورانی که در لباس سپاه اسلام و انقلاب دشمن را در هوای غفلت نشانه می‌گیرند.

ممتن پیام امامجمعه ارومیه بدین شرح است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

تقدیر خداوند منان بر این امر استوار گشته تا ید قدرت الهی از آستین مردان غیرتمند ایرانی بیرون آمده و جهانیان را به شگفتی واداشته است، هر روز حکایت رشادت مردمان خاک پاک ایران عده‌ای را شاد و عده‌ای را نگران می‌کند و صد البته آنهایی که از قدرت ایران و ایرانی نگرانند آنانی هستند که قرن‌ها مقدرات جهان اسلام در افکار شیطانی آن‌ها طراحی می‌شد و منابع زیرزمینی و روزمینی کشورهای اسلامی بهانه‌ای بود تا حضور خود در منطقه غرب آسیا را تثبیت نمایند.

احمق هایی چون تروریست‌های اجاره‌ای که به زعم خود امنیت جزیره ثبات منطقه را نشانه گرفته بودند و در خیال خام خود در مقابل پیشرفت مردم ایران بایستند پاسخ ایرانی را دریافت نمودند، دیروز در شمال عراق و امروز در مرز فرات، البته یکبار برای همیشه تاریخ استکبار مردم ایران را سنجیده و آن در هشت سال ایستادگی است، اما دریغ از دست کشیدن از شیطنت! ایرانی آماده است همیشه و در هر کجا که باشد. سیلی انتقام سخت خواهد بود هرکس و هر چیز که باشد. این بار قصه ماندگاری ملت تغییر کرده است و پیر مرادمان فرمود « دوران بزن و دررو تمام شده است » و چه زیبا سرودی که غیرت ایرانی را به نمایش گذاشت.

تروریست های اهواز فکر هم نمی‌کردند سیلی انتقام به این سختی و سرعت باشد، ولی شد. این قافله مرد دارد زعیم توانایی که ایستاده تا تمام امت پای بیرق حق جمع شوند و زمینه را برای آمدن امام آب و آیینه مهیا نمایند. درود بر غیرت و مردانگی‌تان؛ آفرین بر همه دلاورانی که در لباس سپاه اسلام و انقلاب دشمن را در هوای غفلت نشانه می‌گیرند.

اینجانب اتفاق مبارک حمله موشکی سپاه بر لانه تروریست ها را تبریک گفته و برای این نیروی استراتژیک جمهوری اسلامی ایران آرزوی توفیق و پیروزی در همه عرصه ها را دارم.

والسلام علیکم و رحمةالله و برکاته

سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha