پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام افشار

حوزه/ دبیر کارگروه معنوی یاوران اربعین حسینی استان قزوین گفت: حضور روحانیون و مبلغین حوزه علمیه قزوین در موکب های مراسم اربعین حسینی در کربلا و نجف ارزیابی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام عباس افشار، در نشست توجیهی روحانیون اعزامی به مراسم اربعین حسینی، گفت: امسال فرم هایی بین زائرین اربعین در موکب هایی که روحانیون و مبلغین حوزه علمیه قزوین در آنجا مشغول فعالیت های تبلیغی و فرهنگی هستند توزیع و از این افراد نظرسنجی خواهد شد.

مدیر روابط عمومی و رسانه ای حوزه علمیه قزوین بیان کرد: شما مبلغین و روحانیون که در موکب ها حضور دارید باید بتوانید با زائرین ارتباط خوبی برقرار نموده و در سخنرانی های خود اهداف زیارت اربعین حسنی را به خوبی بر ای جوانان ومردم تبیین نمایید.

حجت الاسلام افشار بیان کرد:علاوه بر ارزیابی از مبلغین وروحانیون، برنامه های فرهنگی ویژه ای از قبیل دلنوشته با موضوع پیاده روی اربعین حسینی نیز در موکب ها به مرحله اجرا در خواهد آمد..

دبیر کارگروه معنوی یاوران اربعین حسینی اظهار کرد:د شمنان امروز در تلاش هستند که حضور میلیونی ملت ایران را در مراسم اربعین را مورد تضعیف قرار دهند که باید در این زمینه گام های خوبی برداشته شود.

وی اظهار کرد:در موکب های شهر نجف، مسیر نجف به کربلای معلی وخود این شهر رابطین حوزه علمیه قزوین حضور داشته و موارد مطرح شده و محصولات فرهنگی هم از مرکز اصلی موکب حوزه علمیه قزوین در کربلا دریافت و بین سایر موکب ها توزیع می شود.

حجت الاسلام افشار بیان کرد: پلاک هایی با تصاویر شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم در حال تهیه است، تا بین زائرین پیاده اربعین و طلاب حوزه علمیه قزوین توزیع شود و هرکدام آنان نایب یک شهید در این سفر معنوی باشند.

مدیر روابط عمومی ورسانه ای حوزه علمیه قزوین همچنین از برگزاری مسابقه عکس اربعین  ویژه طلاب مدارس علمیه قزوین خبر داد و بیان کرد: طلاب قزوین می توانند در مراسم  باشکوه و بی نظیراربعین حسینی عکس هایی خود را با تلفن همراه گرفته  و در پایان به دفتر مدیریت حوزه علمیه قزوین ارسال تا به تصاویر برتر جوایزی اهدا شود.

حجت الاسلام افشار در پایان از برگزاری همایش توجیهی طلاب مدارس علمیه قزوین در مراسم اربعین حسینی در اواخر هفته جاری خبر داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha