جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بیمارستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ضمن بازدید از بیمارستان فوق تخصصی عالی نسب تبریز، کیفیت خدمات درمانی سازمان تامین اجتماعی را مطلوب ارزیابی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم امام جمعه تبریز، در بازدید از بخش های تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان 300 تخت خوابی عالی نسب تبریز خواستار ارتقا کیفیت خدمات درمانی شد و اظهار داشت: ناهماهنگی های بین بخشی ادارات آب، برق و شهرداری مشکلات عدیده ای را متوجه این مرکز درمانی کرده که باید رفع شود.

وی احداث و تجهیز مراکز درمانی مجهز در استان را مطالبه به حق مردم از مسئولان دانست و گفت: بیمارستان عالی نسب به پشتوانه کار تخصصی و کارشناسی و کادر درمانی سخت کوش در ارائه خدمات بهداشتی درمانی و بیمه در استان پیشرو است.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم خاطرنشان کرد: تامین اجتماعی از مجموعه های مهمی است که با مراکز درمانی مجهز به دستگاه های پیشرفته، بیماران تحت پوشش این بیمه را با کمترین هزینه درمان می کند.

امام جمعه تبریز در ادامه با مهم ارزیابی کردن راه اندازی بخش های پیوند اعضا در مراکز درمانی استان عنوان کرد: بسیاری از بیماران نیازمند پیوند اعضا برای درمان مجبور هستند به استان های دیگر مراجعه کنند که این موضوع، باعث تحمیل هزینه های گزاف به خانواده های آنها می شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه مسئولان ذیربط با حساسیت بیشتری موضوع راه اندازی بخش پیوند را پیگیری کنند، افزود: بخش های پیوند از مطالبات مردمی است، هرچند در سفر اخیر هیات دولت به استان وعده راه اندازی بخش پیوند کبد در تبریز داده شد اما با گذشت چند ماه از این موضوع خدمات درخور توجهی در این بخش به بیماران نیازمند ارائه نمی شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • الهه IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    0 0
    توی بیمارستان عالی نسب به جای رسیدگی به بیمار با جروبحث با بیمار دیگر باعث مرگ بیمار میشن مادر من اونا کشتن