سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
دومین اجلاس همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی

حوزه/ دومین اجلاس همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی، فردا با حضور میهمانانی از چند کشور خارجی، در تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، دومین اجلاس همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی یادواره «شهید محمد الدره» به همت اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری، در تهران برگزار خواهد شد.

این اجلاس همزمان با سالگرد شهادت مظلومانه نوجوان فلسطینی «محمد الدره» به دست اشغالگران رژیم صهیونیستی و با حضور پدر شهید احمدی روشن، همسر شهید رضایی نژاد و جمعی از میمهمانان داخلی و خارجی از ساعت 9 تا 12 پنجشنبه 12 مهر ماه، در تالار هویزه مجموعه باغ موزه دفاع مقدس تهران برگزار می شود.

قرار است در این اجلاس که باحضور جمعی ازشخصیت های سیاسی و فرهنگی، نوجوانان و جوانان ایرانی و جوانان حامی مقاومت اسلامی فلسطین از کشورهای فلسطین، لبنان، سوریه، عراق، یمن، ترکیه، افغانستان، سریلانکا، هندوستان، کویت، ونزوئلا و نیجریه برگزار می شود، پیام حضرت آیت الله علوی گرگانی، پیام های تصویری دکتراسماعیل رضوان عضو ارشد جنبش حماس و شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان نیز منتشر شود.

همچنین رونمایی از کمپین جهانی «مقاومت ادامه دارد» از دیگر برنامه های این اجلاس خواهد بود.

گفتنی است، این اجلاس با مشارکت «مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی»، «باغ موزه دفاع مقدس» و «الحملة العالمیة للعودة الی فلسطین» برگزار می گردد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha