شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بسیج طلاب فارس

حوزه/ مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان فارس با بیان اینکه ۴۵ گروه جهادی به سطح استان هم دوش با دیگر بسیجیان در رزمایش اردو های جهادی و محمد رسول الله(ص) اعزام شدند، گفت: روحانیون در راستای محرومیت زدایی همراه دیگر بسیجیان گردان عاشورا، در این گروه جهادی فعالیت کردند.

حجت الاسلام کاظمی نسب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز با اشاره به فعالیت های سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان فارس در سال جاری، اظهار داشت: ۱۲۰ روحانی در دوره آموزش تخصصی روحانیون به عنوان مربی در مناطق آسیب پذیر شرکت کرده اند.

وی از برگزاری دوره تخصصی فرق مذاهب و استکبار ستیزی خبر داد و عنوان کرد: ۱۲۰ طلبه و روحانی در این دوره ارزشی و موثر یک روزه که در یکی از پادگان های استان برگزار شد شرکت کرده اند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان فارس برگزاری اجلاسیه حقوق بشر آمریکایی از منظر مقام معظم رهبری را یکی دیگر از برنامه های اجرا شده در سال جاری دانست و خاطرنشان کرد: ۴۶۰ طلبه در این اجلاسیه بزرگ که در  سالن دستغیب حرم مطهر شاهچراغ(ع) با حضور آیت الله دستغیب تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی، حجت الاسلام والمسلمین دژکام نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز و حجت الاسلام والمسلمین ملک حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهکیلویه و بویر احمد برگزار شد.

وی با بیان اینکه ۴۵ گروه جهادی به سطح استان هم دوش با دیگر بسیجیان در رزمایش اردو های جهادی و محمد رسول الله(ص) اعزام شدند، ابراز کرد: روحانیون در راستای موضوع محرومیت زدایی و اقتصادی همراه دیگر بسیجیان گردان عاشورا در این گروه جهادی فعالیت کردند.

حجت الاسلام کاظمی نسب خاطرنشان کرد: سازمان بسیج طلاب نسبت به جذب، آموزش، سازماندهی و بکارگیری طلاب و روحانیون در موارد و مساءل مختلف فعالیت دارد که باید از فرماندهان پایگاه ها بابت این موضوع تشکر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha