سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
آیت الله جنتی

حوزه/ دبیر شورای نگهبان با استقبال از روند نزولي قيمت ارز و سكه در چند روز گذشته، تاكيد كرد: بايد اثر كاهش قيمت ها در سفره مردم پديدار شود و مايحتاج عمومي به ويژه خوراك مردم به قيمت مناسب تامين شود و در ضمن روند صادرات نيز صدمه نبيند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، آيت‌الله احمد جنتي در ابتداي جلسه امروز شورای نگهبان، از اقدام به موقع، قاطع و شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در جواب موشكي به تروريست ها قدرداني كرد.

وي با بیان اینکه جواب محكم و قاطع به تروريست‌هايي كه در نزديكي پايگاه‌هاي آمريكايي فعاليت مي‌كردند، نشان داد كه هيچ متجاوزي به حريم امنيت ايران در مصونيت نيست، تاكيد كرد: اين روند ضمن بازدارندگي و تامين امنيت براي كشور، هشدار جدي به همه تروريست‌ها و حاميان آنان است.

دبير شوراي نگهبان در ادامه با استقبال از روند نزولي قيمت ارز و سكه در چند روز گذشته، تاكيد كرد: بايد اثر كاهش قيمت ها در سفره مردم پديدار شود و مايحتاج عمومي به ويژه خوراك مردم به قيمت مناسب تامين شود و در ضمن روند صادرات ما نيز صدمه نبيند.

آيت‌الله جنتي در پايان به برخي مشكلات قشر عزيز و زحمت‌كش كاميوندار اشاره كرد و افزود: اعتراض غيرسياسي كاميونداران مبني بر افزايش كرايه در نتيجه گران شدن لوازم و قطعات يدكي بايد بررسي شود و دولت موظف است تا در اين زمينه سريع برنامه ريزي و تصميم‌گيري كند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha