جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت‌الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان

حوزه/ مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ۱۰ موکب با هدف تقویت وحدت بین جوانان ایران و عراق در ایام اربعین حسینی در مسیر راهپیمایی اربعین در عراق توسط این وزارت خانه ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، محمدمهدی احمدی، در آیین رونمایی از سایت موکب‌های استان سمنان و آغاز به کار موکب فرهنگی و رسانه‌ای فجر در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان اظهار داشت: این موکب‌ها با توجه به توطئه دشمنان اسلام برای ایجاد تفرقه و جدایی بین جوانان ایران و عراق با مشارکت و حضور جوانان این دو کشور در مسیر راهپیمایی اربعین حسینی راه‌اندازی و فعال می‌شود.

مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: در داخل کشور نیز موکب‌هایی با هدف خدمات‌رسانی به زائران حسینی ایام اربعین در شهرهای مشهد، قم و مناطق مرزی عراق با مشارکت این وزارت خانه ایجاد می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه کار امام حسین (ع) دلی و مبتنی بر عشق به خدا بود، افزود: کار و تلاش در این عرصه نیز مبتنی بر عشق و ارادت به حضرت سیدالشهدا (ع) است.

احمدی خاطرنشان کرد: عشق به امام حسین (ع) در دل تمام انسان‌ها، مسلمانان و آزادگان جهان نهادینه‌شده است.

بر پایه این گزارش، در این آیین که جمعی از مسئولان استان سمنان حضور داشتند، سایت موکب‌های استان سمنان توسط آیت‌الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان رونمایی شد و موکب فرهنگی رسانه‌ای فجر آغاز به کارکرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha