چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام یعقوبی - آئین تودیع و معارفه استاندار خراسان شمالی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به هجمه‌های گسترده تبلیغات رسانه‌ای دشمنان علیه ایران، گفت: مستکبران عالم با در اختیار گرفتن شبکه‌های تلویزیونی و فضای مجازی و صرف بودجه‌های کلان، جنگ جهانی رسانه‌ای علیه انقلاب اسلامی را مدیریت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، شامگاه چهارشنبه در جمع مدیران رسانه‌های استان، اظهار کرد: رسانه منبری بر بلندای بام بشریت است و باید در این حوزه لشکر مجهزی را آماده کنیم.

وی در ادامه بابیان این‌که رسانه تمام عالم را پوشش می‌دهد و در بند مرزها نیست، افزود: نقش رسانه در زمان‌های مختلف مؤثر بوده و هست، ازاین‌رو می‌توان رسانه را اساسی‌ترین وسیله برای رشد و تعالی دانست.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی تصریح کرد: دین مبین اسلام و همه انبیاء بر اهمیت رسانه اشاره دارند و در واقعه عاشورا هم تنها هنر رسانه‌ای حضرت زینب کبری (س) و امام سجاد (ع) بود که عاشورا را ماندگار و یزیدیان را منکوب کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی افزود: امروز رسانه در دسترس همگان است و می‌تواند جامعه را به سمت رشد و تعالی و یا ضلالت بکشاند، به همین دلیل لازم است نسل نو با هجمه‌های دشمنان در حوزه رسانه آشنا و آگاه شده تا اسیر توطئه‌های آنان نشوند.

وی در ادامه با اشاره به آیه «وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم»، اظهار کرد: در این آیه مراد از برخوردار شدن از قوه و سلاح‌های به‌روز، تنها سلاح‌های گرم امروزی نیست، بلکه یکی از مصادیق این آیه استفاده و برخورداری از لشکر مجهز در جبهه رسانه است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اظهار کرد: کشور ما داعیه تمدن سازی داشته و برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی باید به‌صورت جهادی کار کرد، ازاین‌رو لازم است در این راستا جبهه مقاومت رسانه‌ای برای خنثی ساختن توطئه‌های رسانه‌ای دشمنان شکل بگیرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha