سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
نصب بیلبوردی در اوهایو در اعتراض به کمک آمریکا به اسرائیل

حوزه/ تشکل «اگر آمریکایی ها می دانستند» با نصب بیلبوردی در یکی از بزرگراه های اوهایو، نسبت به پول های هنگفتی که آمریکا به رژیم صهیونیستی می دهد اعتراض کرده و سعی در آگاهی رسانی در میان مردم ایالات متحده دارد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» ، مردم آمریکا با نصب یک بیلبورد در ایالت اوهایو، نسبت به کمک های مالی دولتشان به رژیم اسرائیل اعتراض کردند.

در این بیلبورد که در بزرگراه ام.ال.کی در شهرستان ریچ لند در ایالت اوهایو نصب شده، نوشته شده: 10 میلیون دلار در روز به اسرائیل؟ ما به این پول برای آمریکا احتیاج داریم.

این بیلبورد توسط تشکل «اگر آمریکایی ها می دانستند» در سرتاسر آمریکا نصب شده  تا مردم این کشور حقایقی را که از آن ها در رابطه با اسرائیل مخفی نگه داشته شده بدانند.

تشکل «اگر آمریکایی ها می دانستند» یک سازمان عام المنفعه است که اطلاعاتی در رابطه با مسئله فلسطین- اسرائیل با تاکید بر رابطه آمریکایی برای عموم مردم افشا می کنند.

آلیسون ویر بنیانگذار و مدیراجرایی این تشکل و همچنین نویسنده یک کتاب پرفروش با نام «با وجودی که می دانستیم اشتباه است: تاریخ پنهان نحوه استفاده از ایالات متحده برای ایجاد اسرائیل» است.

این تشکل ضدصهیونیستی معمولا با جمع آوری کمک های مالی سعی در نصب بیلبوردها برای آگاهی رسانی در میان مردم آمریکا دارد که البته لابی صهیونیستی همیشه برای پایین آوردن بیلبوردها فشار وارد می کند.

 

گفتنی است  ایالات متحده آمریکا هر ساله مبالغ هنگفتی به رژیم صهیونیستی کمک رسانی می کند که رسانه های جمعی این کشور به ندرت گزارشی در این باره ارائه می دهند. برای مثال کنگره آمریکا اخیرا قانون ارسال بودجه 38 میلیارد دلاری به اسرائیل در 10 سال آینده را تصویب کرده است که این کمک مالی بزرگترین بسته نظامی کمکی در تاریخ ایالات متحده به یک رژیم می باشد و رسانه های اصلی آمریکا حتی خبری در رابطه با وجود چنین قانونی و تصویب آن در کنگره منتشر نکردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha