پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد

حوزه/ ما باید هوشیار بوده و به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و بزرگان گوش فرادهیم؛ چراکه این بزرگان همیشه توصیه دارند که نباید خود را در مقابل دشمنان متعهد کنیم؛ چراکه این تعهدات برای ما بار دارد و انقلاب را دچار رکود و آسیب خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» به موضوع قرارداد FATF اشاره کرد و گفت: اکثر کشورهایی که این قرارداد را پذیرفتند هیچ خیری نصیب آنان نشده و ما نباید خود را در چاله و گودال این قراردادها بیندازیم.

وی اظهار داشت: یقینا اهداف سیاسی پشت این نوع قراردادهاست و می خواهند ایران را در منگنه خود قرار دهند؛ ما باید هوشیار بوده و به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و بزرگان گوش فرادهیم؛ چراکه این بزرگان همیشه توصیه دارندنباید خود را در مقابل دشمنان متعهد کنیم؛ چراکه این تعهدات برای ما بار دارد و انقلاب را دچار رکود و آسیب خواهد کرد.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ابراز داشت: هیچ کدام از کشورهای اسلامی خیری از این مجامع جهانی نبرده اند؛ خیر ما در مردم و جامعه ماست و باید آنان حفظ شوند؛ نه اینکه به دنبال خیر از سوی مجامع جهانی باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد در پاسخ به این سوال که واکنش مجمع نمایندگان طلاب نسبت به این قرارداد چه می باشد؟ خاطرنشان ساخت: ارسال نامه های گوناگون به سران قوا، پیگیری از دفاتر مراجع عظام تقلید، انتشار بیانیه و ... از جمله کارهایی است که ما برای این نوع قراردادها انجام می دهیم؛ البته برخی از کارها حاشیه های سیاسی پیدا کرده و تنش هایی را در پی خواهد داشت که این مجمع از آن دوری خواهد کرد؛ مهم پیگیربودن ماست که در برنامه های گذشته نیز این روند ادامه داشته و در حال حاضر نیز پیگیر این موضوع هستیم.

وی در پایان تصریح کرد: به تمام نمایندگان طلاب استان های گوناگون اعلام کردیم که با ارتباطاتی که با نمایندگان مجلس شورای اسلامی دارند، ضررهای این نوع قراردادها را گوشزد کرده و آنان را توجیه کنند که چه عواقب سختی برای ما خواهد داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha