سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران، سنگ فسلطینی ها را به موشک تبدیل کرد و این دستاوردی عظیم و غیر قابل چشم پوشی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در همایش دو روزه مدیران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سراسر کشور در تبریز، تصریح کرد: استکبار امروز، اسلام و ماهیت دینی، رهبری و ولایت فقیه، حضور و مشارکت مردمی و روحیه و فرهنگ مبارزه با استکبار و ظلم ستیزی چهار رکن مهم انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی را نشانه گرفته است.

وی افزود: تغییر ذائقه مردم ایران از جمله راهکارهای دشمنان برای ضربه زدن به ارکان انقلاب اسلامی است که بر این اساس به تدریج مطالبات ارزشی جای خود را به تعلقات مادی گرایانه میان مردم می دهد.

نماینده ولی فقیه در سپاه انقلاب اسلامی، افزایش روزافزون کینه توزی و دشمنی های استکبار با جمهوری اسلامی را نشانه ای واضح از قدرتمندی نظام عنوان کرد و گفت: اگر چنین نبود، هیچ گاه هزینه های کلان برای ضربه زدن به ایران صورت نمی گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی با بیان اینکه چهار دهه استقرار نظام الهی در ایران به هیچ عنوان برای دشمنان قابل هضم نیست، گفت: با این همه دشمنی در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی، انقلاب اسلامی هنوز زنده و پویا به راه پرصلابت خود ادامه می دهد و روز به روز و بی وقفه به پیشرفت می رسد که این امر چیزی شبیه معجزه است.

وی با تاکید بر اینکه در 40 سالگی انقلاب اسلامی باید واقعیات و تکالیف مشخص شود، اظهار داشت: باید روح امید را به جامعه تزریق کرد، زیرا این انقلاب الهی توانسته عرصه های جهانی را طی کرده و به عنوان نمونه سنگ فسلطینی ها را به موشک تبدیل کند و این دستاوردی عظیم و غیر قابل چشم پوشی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه در بخش دیگری با تاکید بر اینکه ما در دفاع از جبهه انقلاب و زدن جبهه استکبار ذره ای شک نمی کنیم، خاطرنشان کرد: عده ای بر مذاکره با آمریکا تاکید و رفاقت بین این دو کشور را تصور می کنند، اما به هیچ عنوان چنین مساله ای تحقق نخواهد یافت.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی با اشاره به این که نص صریح قرآن بر پایان ناپذیر بودن تقابل جبهه استکبار با جبهه حق و حقیقت اشاره دارد،ادامه داد: جنگ بین ایران و استکبار نه بر سر موضوع سرزمینی و امکانات، بلکه بر سر باورها واعتقادات است و چنین تقابلی تمامی ندارد.

وی با اشاره به نقشه های خطرناک دشمنان اسلام و انقلاب طی سال های اخیر، گفت: تعداد 160 پروژه علمی که 60 مورد آن در موسسات رسمی وزارت امور خارجه آمریکا و 100 مورد نیز توسط دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی این کشور مورد بررسی قرار گرفته است، همه آنها براندازی جمهوری اسلامی را نه به وسیله جنگ سخت بلکه از طریق جنگ نرم توصیه کرده اند.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی ادامه داد: طبق بررسی های کارشناسان غربی، جمهوری اسلامی را تنها می توان از طریق انقلاب کننده ها ساقط کرد که آن نیز از مجرای تضعیف ارکان نظام انجام می گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha