جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عبادی

حوزه/نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دشمنان در خاورمیانه حضور پیدا کردند و بر اساس طرحی که ریختند فلسطین را اشغال کردند تا خاورمیانه بزرگ را ترسیم کنند اما با ۷۰ سال مقاومت مردم ایران روبرو شدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، امروز در رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمدرسول الله 2 اظهار داشت: شناخت جریان استعمار که بزرگترین آفت جریان بشریت است بر هر انسان با بصیرت لازم است.

وی افزود: از ۲۰۰ سال قبل که پای استکبار باز شد، فجایعی ایجاد شد که مرکز اصلی آن غرب اروپا است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: اروپا در برنامه های استکباری و سلطه جهانی برنامه هایی صورت داده که براساس آن قاره های مختلف دنیا را با انواع فجایع در جهت نفوذش تجزیه کرده که در برخی موفق بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی عنوان کرد: اولین قدم استکباری که اروپا در آن موفق بوده، سلطه بر قاره امریکا است، زیرا آنچه که به عنوان ایالات متحده امریکا مطرح است مردم بومی امریکا نیستند بلکه اروپاییان تجاوزگر هستند.

قتل ۸۰ میلیون بومی قاره آمریکا توسط ایالات متحده

وی با بیان اینکه بعد از آنکه آن ها نفوذ کردند از جمعیت بومی مردم امریکا، ۸۰ میلیون را کشتند و قتل و عام کردند، گفت: ایالات متحده را روی خون مظلومان ساختند ولی طرح آن ها تنها برای قاره امریکا نبود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی متذکر شد: آن ها در خاورمیانه حضور پیدا کردند و بر اساس طرحی که ریختند فلسطین را اشغال کردند تا خاورمیانه بزرگ را تضعیف کنند اما با ۷۰ سال مقاومت مردم ایران روبرو شدند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به اینکه فلسطینیان با خونشان جواب غارت های وحشیانه اروپا را دادند، بیان داشت: آنها امروز در سخت ترین شرایط مردانه مقاومت می کنند و باعث شده است که سران استکبار از برخی ادعاهایی که داشتند ناچار عقب نشینی کنند.

وی بیان داشت: آنها مقاومت را از ماجرای کربلا وعاشورا گرفتند و در این راه جان دادند.

قتل نیمی از جمعیت ایران با ایجاد قحطی

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه حضور ننگین استعمار غرب و اروپا در ایران بدترین فجایع را بوجود آورد، اعلام کرد: ۱۰۰ سال قبل توسط سلطه انگلیس و ایجاد قحطی ها از ۲۰ میلیون جمعیت آن روز کشورمان، نصف آن یعنی ۱۰ میلیون را کشتند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تاکید کرد: این ها در سلطه خود انواع مفاسد اعم از توسعه موادمخدر و نفوذهای فرهنگی، دین سازی و مذهب سازی را با شعار اختلاف بیانداز و حکومت کن رقم زدند.

وی گفت: حکومت انگلیس با سلطه رضاخان، جز ننگین ترین دوران هایی بود که بر ما تحمیل کردند، اما به مانع برخورد کردند و مانع آن بنیانگذار ایران بود که سال ۵۷ با ایجاد انقلاب جلوی سلطه را گرفتند.

بعد از فلسطین نوبت ایران بود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان داشت: لقمه اسراییل بعد از فلسطین، ایران بود که اگر انقلاب ایجاد نمی شد آن ها در جهت تسلط جهان اسلام از هیچ گزینه ای نمی گذشتند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه آنها می گویند تمام گزینه ها روی میز است، یادآور شد: در مقابل آن ها هسته های مقاومت و ایران اسلامی است که آن ها را زمین گیر کرده است.

وی تاکید کرد: امروز نه تنها در ایران بلکه در منطقه بعد از حضور تروریست های دست پرورده آن ها در کشورهای همسایه ما حضور تفکر بسیجی در مقابل خیانت های بیگانه آن ها را ناکام گذاشته است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مقاومت و تعهد به آرمان های انقلاب باعث می شود که جوامع اسلامی به حدی رسند که آرمان های دینی خود را با قدرت حفظ کنند، خاطرنشان کرد: انواع و اقسام طرح هایی که دشمن داشته شکست خورده لذا حضور میلیونی بسیجیان درسی به دشمنان می دهد که بدانند در مقابل اراده چه انسان های قوی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha