جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سعیدی در اجتماع بسیجیان قم

حوزه/ تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) تصریح کرد: هدف دشمن از جنگ اقتصادی و رسانه ای، ایجاد یأس و تفرقه در بین مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد سعیدی، پیش از ظهر امروز طی سخنانی در اجتماع بزرگ 20 هزار نفری بسیجیان استان قم که در قالب مرحله دوم رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) در مصلای قدس برگزار شد، با اشاره به ایستادگی نظام اسلامی در طول چهار دهه از عمر آن در برابر استکبار جهانی و به خصوص آمریکا اظهار داشت: دشمن گرچه در طول این سال ها با حربه های جنگ سخت نظامی، جنگ نرم، ترفندها و توطئه های فرهنگی و تحریم و فشار اقتصادی علیه نظام جمهوری اسلامی اقدام کرده اما به لطف الهی و در سایه هدایت های امام و رهبری و وحدت و انسجام داخلی نتوانسته به هدف اصلی خود برسد.

وی افزود: امروز هم دشمنان با جنگ رسانه ای و اقتصادی می خواهند بین مردم ما تفرقه ایجاد کرده و یاس و تردید را در میان آن ها اشاعه دهند و لذا ما باید با بصیرت و هوشیاری و تبعیت از بیانات ولی فقیه به مقابله با دشمن برخیزیم.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) همچنین با بیان این که دشمن با همه امکانات خود به جنگ نرم وارد شده، گفت: مردم مومن و نیروهای انقلابی با اهتمام در جبهه تقابل با دشمن حضور یافته‌اند و می کوشند که توطئه‌های دشمن را در عرصه های مختلف خنثی کنند که قطعاً اجتماع بزرگ امروز بسیجیان در سراسر کشور از جمله استان قم در همین راستاست.

وی با اشاره به اظهارنظرهای اخیر ترامپ علیه ایران و انقلاب اسلامی بیان داشت: سخنان رئیس جمهور آمریکا، حقیقتاً ابلهانه، ناپخته و سخیف است و امروز بسیاری از مردم جهان از او متنفر هستند.

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی افزود: امروز سران آمریکایی با وجود گستاخی هایی که دارند، آرزوی دیدار و مذاکره با مقامات جمهوری ایران اسلامی را دارند اما ایران اسلامی مقتدرانه و عزتمند درخواست آمریکایی‌ها را رد کرده است.

وی با تاکید بر این که اقتدار بسیج، اقتدار نظام اسلامی است، گفت: بسیجیان عزیز و غیور به‌عنوان انقلابی‌ترین نیروهای جامعه می بایست همچون همیشه انسجام و وحدت را در میان اقشار مختلف مردم تقویت کنند تا نظام اسلامی بتواند با تکیه بر عنصر وحدت به اهداف و آرمان های والای خود در جبهه های مختلف دست یابد.

امام جمعه قم با بیان این که نظام اسلامی طی چهار دهه بارها و بارها توانایی‌های خود را به اثبات رسانده، افزود: ایران می‌تواند در برابر استکبار جهانی به ایستادگی خود ادامه دهد ، همان گونه که در دوران دفاع مقدس نیز بدون هیچ وابستگی توانست مقابل قدرت‌های بزرگ دنیا ایستادگی کند.

۳۱۳/۸

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha