جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حضرت آیت الله علوی گرگانی در دیدار اعضای قرارگاه اربعین

حوزه/ در مرکز صدا وسیما باید دقت شود تا هر سخنی از تریبون ملی منتشر نشود که فردا برای نظام دردسر شود .

به گزارش خبرنگارخبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت الله علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار دکتر ظریفیان، معاون پژوهشگاه صدا و سیمای قم و مدیران پژوهش های اسلامی صداو سیما، بابیان اینکه خدمت در رسانه و صدا و سیما با ارزش و مسئولیت آن بسیار سنگین است، گفتند: صدا وسیما دانشگاه  است.

ایشان اظهار داشتند: اگر این مرکز فعالیتش درست و بر اساس ارزش های دینی باشد، سایر فعالیت ها در مسیر درست قرار خواهد گرفت؛ چون این مرکزی است که قابل استفاده برای همه است.

ایشان افزودند: اگر در این مرکز جمله و کلمه ای که به نفع دین نیست، گفته شود، موجب دردسر برای نظام و رهبری می شود، برای همین حفظ همچین مرکزی بسیار سخت است.

حضرت آیت الله علوی گرگانی بیان داشتند: در صدا و سیما اتاقی راه انداز شود تا بتواند سخنران و مقالات را کنترل کنند، تا گوینده هر سخنی را از طریق این تریبون عمومی نگوید.

 معظم له تأکید کردند: سخنرانی های که در صدا و سیما پخش می شود، براساس ضابطه و قواعد خاص باشد تا هر چیزی در تریبون گفته نشود.

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: اگر فردی حرفی برخلاف مصالح دین و اسلام در تریبون عمومی ملی بزند، قطعا در دنیا پخش می شود و این می تواند مشکلاتی برای کشور و نظام ایجاد کند. نمی شود با ببخشید، کار را سرپوشانی کرد.

معظم له تاکید کردند: در این مرکز خیلی باید دقت شود تا هر سخنی از تریبون ملی منتشر نشود که فردا برای نظام درسر شود چون در دنیا پخش می شود و اگر منتشر شود، این را با عذر خواهی نمی توان جمع کرد.

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: الان قرار است رادیو اربعین راه انداز شود، قطعا اثرگذاری آن بسیار زیاد است، به همین دلیل باید تلاش کنید این مرکز رسانه ای در راه دین و منفعت رسانی به اسلام و ارزش های اخلاقی قدم بردارد.

۴۰/۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha