جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024

حوزه/سخنگوی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی در مراسم رزمایش چهل هزار نفری عاشورائیان در ارومیه گفت: امروز اگر اشتباهی از دشمنان این نظام و انقلاب سر بزند جواب نظام دندان شکن و سیلی محمکی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در ارومیه،سردار رمضان شریف، امروز در مراسم رزمایش چهل هزار نفری عاشوراییان سپاه محمد رسول الله، بیان داشت: چهل سال است قدم به قدم با دشمنان اسلام وانقلاب، دشمنانی که نمی‌خواستند مکتب اهل‌بیت و انقلاب اسلامی دوام پیدا کند با قدرت جنگیدیم و امروز نسبت به صدر انقلاب هم قدرتمندتر هستیم و هم عزتمندتر و این راه را با شحاعت ادامه خواهیم داد و امروز دشمن خود بهتر می‌داند که نظام اسلامی به یک قدرت جهانی تبدیل شده است.

سخنگوی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی ادامه داد: دشمن در جنگ تحمیلی تمام محاسبات لازم را انجام داده بود و تمام قدرت‌های دنیا با صدام و حزب بعث همراه بودند و تمام قدرت نظامی را در اختیارش گذاشته بود ولی آن‌چیزی که باعث شد ایران پیروز شود رابطه مردم با امام جامعه بود که دشمن نتوانست آن را از بین ببرد و منجر به شکست دشمن شد.

وی افزود: ما در طول این چهل سال لحظه‌ای را برای پیشرفت کشور از دست ندادیم و با سربلندی مقابل دشمنان اسلام ایستادیم و از عزت کشور دفاع کردیم و امروز هم با تمام توان از انقلاب و دوستداران انقلاب دفاع خواهیم کرد.

سردار شریف اضافه کرد: جوانان این کشور آمریکا را با آن‌همه قدرتش در خلیج فارس به زانو در آوردند و نظامی‌هایشان مقابل ایران زانو زدند و مسولین ارشد آمریکایی مجبور به عذرخواهی شدند و همان اتفاق برای تفنگداران انگلیسی روی داد که با ذلت و خواری به کشور خود برگشتند.

وی گفت: گذشت آن زمانی که آمریکا ملت‌های جهان را از قدرت نظامی‌اش می‌ترساند امروز اگر اشتباهی از سوی دشمنان این کشور سر بزند سیلی محکمی خواهند خورد و جواب داندان شکنی را دریافت خواهند کرد همانگونه که چند رو ز قبل دشمنان این نظام در مقر خودشان مورد اصابت موشک‌های ایرانی قرار گرفتند.

سخنگوی سپاه پاسدارن تاکید کرد: امروز آمریکا روی آورده به زنده کردن گروه‌های تروریستی دهه شصت مثل کموله و دمکرات و منافقین تا به کشور آسیب برساند، ما به آمریکا توصیه می‌کنیم با طناب پوسیده آنها به چاه نرود.

وی بیان داشت: این برهه حساس را به همت مردم و مسولین پشت سر خواهیم گذاشت و به برکت انقلاب تبدیل می‌شویم به قدرت‌ پیشرفته اقتصادی دنیا ودر جنگ تحریمی و اقتصادی هم پیروز می‌شویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha