پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مرحله دوم رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله(ص)

حوزه/ مرحله دوم رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) امروز با شرکت ۲۰ هزار نفر از بسیجیان عضو گردان بیت‌المقدس در مرکز استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از بوشهر، مرحله دوم رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) امروز با شرکت 20 هزار نفر از بسیجیان عضو گردان بیت‌المقدس در مرکز استان بوشهر برگزار شد.

بر اساس این گزارش از صبح امروز بسیجیان مخلص خدا از سراسر استان با حضور در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر اقتدار و توانمندی خود را به رخ دشمن کشیدند و با اجتماعی پرشور همزمان با سراسر کشور اقتدار خود را به صحنه نمایش در آوردند.

فرمانده سپاه امام صادق بوشهر(ع) استان بوشهر در این رزمایش با اشاره به مرحله نخست رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمدرسول‌الله(ص) 2 در استان، گفت: در مرحله نخست بسیجیان در تخصص‌های گوناگون برای خدمات رسانی به مناطق محروم به نقاط مختلف استان بوشهر اعزام شدند.

سردار علی رزمجو با بیان اینکه 321 گروه جهادی جهت محرومیت زدایی و انجام کارهای جهادی به روستاهای استان اعزام شدند افزود: این گروه ها در قالب اقشار مختلف دانشجویی، دانش آموزی، طلاب و گروه های مختلف دیگر تعداد بسیاری از پروژه های عمرانی و ماموریت های آموزشی و بصیرتی را انجام دادند.

وی استان بوشهر استانی غنی دانست و گفت: در این استان تاریخ سازان زیادی همچون رئیسعلی دلواری و شهیدان نادر مهدوی و ماهینی و نیز دو هزارشهید دفاع مقدس استان بوشهر برای ایران اسلامی حماسه آفریدند.

با اشاره به اینکه مرحله نخست رزمایش در مراکز شهرستان‌های 10 گانه استان با حضور بسیجیان در قالب گردان‌های بیت‌المقدس برگزار شد، اظهار داشت: در این مرحله ضمن ماموریت‌های آموزشی، بصیرتی و دفاعی،

گفتنی است در این مراسم سردار محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در بین بسیجیان استان بوشهر به ایراد سخنرانی پرداخت.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha