جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: تحریم و جنگ های اقتصادی نمی تواند ملت ما را نسبت به انقلاب دلسرد کند زیرا ما در چنین شرایطی بیشتر از قبل برای حفظ و پایداری نظام تلاش خواهیم کرد و با این کار به دشمنان تو دهنی بزرگی خواهیم زد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین گفت: این تجمع یکی از بهترین تجمع‌های بزرگ است که در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت خواهد شد زیرا ملت ایران بارها در عرصه‌های مختلف به دشمنان و ایادی استکبار جهانی در منطقه نشان داده‌اند که از جنگ اقتصادی، تحریم‌ها و ترورها هیچ‌گاه به عقب برنگشته، بلکه با قدرت و ایستادگی در برابر دشمنان ایستاده و خواهیم ایستاد.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: این لشکر کوچک با رمز محمد رسول‌الله (ص) و با برافراشتن پرچم‌های یا ابوالفضل و یا امام حسین (ع) اعلام می‌کند اگر لحظه‌ای مقام رهبری اشاره کنند آماده‌اند تا از این انقلاب، کشور و خاک و ناموس تا نثار جان دفاع کند.

وی افزود: تحریم و جنگ‌های اقتصادی نمی‌تواند ملت ما را نسبت به انقلاب دلسرد کند زیرا ما در چنین شرایطی بیشتر از قبل برای حفظ و پایداری نظام تلاش خواهیم کرد و با این کار به دشمنان تو دهنی بزرگی خواهیم زد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسی خاطرنشان کرد: امام بزرگوار ما اولین بسیجی انقلاب اسلامی بودند. همچنین ایشان می‌فرمودند حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) اولین بسیجی عالم بود و مقام معظم رهبری نیز به بسیجی بودن و تفکر بسیجی افتخار می‌کنند، زیرا این راه و کلید حل مشکلات است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha