جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام رضوانی

حوزه/ تولیت مدرسه علمیه شهرستان بویین زهرا گفت: امروزه این معلمان نیستند که صرفا وظیفه تعلیم و تربیت را در جامعه برعهده دارند بلکه خانواده ها نیز به عنوان یکی از ارکان اصلی آموزش وظیفه دارند نقش خود را در قبال تربیت و تعلیم فرزندان به خوبی ایفا نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، در دیدار مدیر و جمعی از معلمین آموزش وپرورش استان قزوین، گفت: اولیا، دانش آموزان و معلمان هر سه از عوامل تاثیر گذار و از ارکان مهم نظام تعلیم و تربیت هستند که هر یک باید به درستی ایفای نقش کنند.

حجت الاسلام رضوانی خاطرنشان کرد:  تربیت در کلاس درس و با برنامه ریزی درسی محقق می شود و یکی از وظایف اصلی معلم در کلاسهای درس تربیت دانش آموزان است.

استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: اهمیت دانش اندوزی به عنوان پایه و اساس شکل گیری بینش و نگرش افراد در اجتماع و نقش علم در پویایی و بالندگی جوامع و خودکفایی آنها بسیار با اهمیت است.

استاد حوزه علمیه خواهران بیان کرد:  باید آموزه‌های مهم و اساسی اسلام و قرآن مدنظر دانش‌آموزان و دانشجویان قرار گیرد که تزکیه بر تعلیم مقدم است.

حجت الاسلام رضوانی عنوان کرد:برگزاری برنامه های قرآنی واقامه نماز جماعت در مدارس ازبرنامه های پسندیده در مدارس دانست و بیان کرد: امروز معلمین ومسئولین مدارس باید بیش از پیش با دانش آموزان ارتباط پدرانه داشته باشند و بتوانند آنها را به برنامه های قرآنی و همچنین ترویج فرهنگ اقامه نماز جماعت اول وقت ا تبیین نمایند.

سپس مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین گزارشی از فعالیت ها و برنامه های قرآنی و پرورشی دانش آموزان مدارس استان قزوین را ارائه داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha